Powered By Blogger

torsdag 26 januari 2012

Velourstass till salu!

Min fina velourstass som endast är provad är nu till salu! I svart velour. På Jackan fina broderier med stenar och spets och vackra spetsvåder på kjolen. Om ni köper hela setet blir det ett specialpris här på bloggen. På tradera lägger jag ut dem var för sig. Man får köpa dem var för sig här med. Säljer också min RAF-tank i vintage grey som är fin till. Även detta endast provat!

För hela setet vill jag ha 1200:- vill man även ha linnet, 1500:-
Annars vill jag ha 700:- per velourdel och 400:- för linnet.
Tags finns.

Stl. 2  på velourplaggen som är mycket stretchiga och sköna och Stl. 3  på linnet som något liten i storlek.


Vackra detaljer.



Kjolen har fickor framtill.


Vackra spetsvåder.


Spetsband som kan knytas fram eller bak.


RAF-linnet i härlig silke.
SÅLD till Anne!


Jag lägger ut dem på Tradera senare idag!

Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Här skiner solen så jag ska passa på att ta en promenad i det härliga ljuset!
Kramar!



2 kommentarer: