Powered By Blogger

tisdag 31 januari 2012

Oh my gådd


Hoppas ni har överseende med att jag inte är runt på några bloggenader. Känner mig usel på den punkten just nu. För tillfället är det fullt ös så jag hinner inte med! Det ska bli så skönt att komma iväg och åka lite skidor, koppla av och njuta av livet....  längtar! På torsdag bär det av och imorgon är dagen då ALLT ska fixas så det lär inte bli så mycket bloggat då heller.. Ska inte ha med mig datorn till fjällen men kanske det blir lite mobilbloggande om det funkar :)

Ha en fin kväll och en underbar helg om vi inte ses innan!
Massor med kramar!

10 kommentarer:

  1. Om vi inte hörs innan - ha det nu riktigt härligt i fjällen! Ni kommer att få det så bra!

    Och så bryt inga ben nu, fast åk massa skidor :-)

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Oj, ja det förstår jag du har en del att förbereda! Om du nu kan hålla dig borta från bloggen imorgon..
    Trevlig resa o njut i backarna där du kommer susa ner!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Å ha det bäst där i fjällen :) åk lite pulka åt mig ha ha
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Bara njut och koppla av...

    Många kramar!
    L

    SvaraRadera
  5. Njut av fjällen för sjutton! Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack alla fina för att ni finns! Jag ska ta er på orden och njuta riktigt ordentligt! Men först ska jag sova :) Skulle egentligen sovit för en stund sedan men så såg jag på ett helt spacat avsnitt av House och jag var ju tvungen att se vad den dåren skulle hitta på! Och om någon såg det.. en sån mojäng som han körde omkring med vill jag ha! Så det så! Kram och godnatt!

    SvaraRadera
  7. Haha, han är inte riktigt klok någonstans! Kallar honom min älskingsdoktor på TV,n.. Vill inte görna missa något avsnitt!
    Kram o natti natti.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. nä han är superskön :) Kram

      Radera
  8. Tänk inte på det. Stress är inte alls bra. Njut av din resa och ha så kul.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ska försöka varva ner :) Kram

      Radera