Powered By Blogger

måndag 2 januari 2012

Måndagen i dark lila

Idag var jag sugen på lite färg och kom på att jag nästan glömt bort Mulan tunic, vilket jag också hade, men i takt med min garderobsrensning blir det glesare mellan plaggen och små överraskningar tittar fram.

Tyvärr ser jag inte så färgglad ut på bilderna. Hur jag än vred mobilen lyckades det inte sippra in något hyfsat ljus. I bakgrunden hänger dotterns stortvätt, hon ska flytta till Stockholm på torsdag..

Mulan tunic, dark lila. RAF, dark lila. Och som alltid nu för tiden, Timeout wrap i vintagewhite.



Vet inte vad det är med mig men allt tar hundra år! Började vid nio och skulle bara... och nu är klockan två!!

Ha en härlig dag!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Och ja, vissa dagar är bara sådana. Man kommer liksom aldrig till skott med någonting. Jag kan veta att jag ska ner och handla och skjuta upp det i evigheter tills jag blir tokig på mig själv. Ta det som det är! Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Tack :) Jag är så trött på mig själv! Men det är väl bara att ta det som det är som du säger :) Kram

    SvaraRadera