Powered By Blogger

söndag 15 januari 2012

Fortsatt bra söndag :)

Det blev en spontanlunch med en gammal kompis jag inte träffat på länge, jättemysigt! Och så gott det var med raggmunk, knaperstekt fläsk och rårörda lingon! Mamma Mia! Enda nackdelen var väl att jag blev så fruktansvärt sötsugen efter allt salt så det slank med en rejäl godispåse på hemvägen. Inte så nyttigt kanske :P

Kompisen ville inte synas här så det blir en interiörbild i stället. Väldigt vackra gamla lokaler på The Bishops arms som för mig fortfarande är Gillestugan som det hette då det begav sig.


Ja så nu ligger jag här och är proppmätt! Får nog ta och kolla in den där kaloriappen...

Ha en härlig kväll!

Kramar!

8 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag. Kaloriappen är verkligen bra.
    KRam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har varit en mysig dag :) Måste kolla in den och se hur det funkar. Kram

      Radera
  2. Vilken härlig söndag det blev för dig! Ut och äta med vänner är alltid toppen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det bästa som finns :) Kram

      Radera
  3. Läser ikapp lite här - grattis - både till awarder och Taradiddle :) Härligt med en riktigt bra söndag och att du känner dig pigg.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) det är otroligt roligt med awardern och att Taradiddeln är blev min! Ja det blev ett toppen söndag på alla vis :) Kram

      Radera
  4. O vad gott med raggmunk! Och det är ju ännu godare när man slipper steka själv;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jäklar vad gott det var! Och att slippa steka det var halva njutningen :) Kram

      Radera