Powered By Blogger

lördag 14 januari 2012

Underbara älskade Taradiddle dree




Det finns nog ingen Molly som känns så mycket jag som Taradiddle dree. Det var mitt första köp från Deep fling och jag kommer ihåg hur spännande jag tyckte att det var att följa den ända från Amerika. Jag använde den i ur och skur, på jobbet och på fest och alltid kände jag mig så himla fin och speciell.

Sedan "råkade" jag bli åtta kilo större. Länge ville jag inte veta av att den skulle vara för liten. Försökte till och med förtränga den ur sinnet. Men i takt med att det blev glesare mellan galgarna under min garderobsrensning så blev den synlig igen och jag var tvungen att bita i det sura äpplet. Den var för liten, ganska ordentligt tom och jag sålde den..

Så bara hände det! En trea kom ut på Tradera och den blev inte billig men med mitt sätt att räkna gick det på plus eftersom jag sålt så mycket annat :D.

Snart är den här och jag kan känna mig hel igen ;)


Och någon gång ska en Royalfärgad syster hitta hit, den saken är säker.

Ha en mysig kväll!
Kramar!

20 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fått tag på en ny:) Jag håller med om att den är underbar, och så mycket Molly så det bara skriker om den.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Odd Molly när det är som bäst :D Kram

      Radera
  2. Åhh, vilken härlig solskenshistoria. Den har jag med och den är ju så fin! Själv vill jag ha en i Powder med, men det har liksom aldrig blivit av att jag köpt en trots att den legat ute på Tradera ofta. Dess tid kommer nog.

    Nu kan du snart börja använda den igen. Kul! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland prioriterar man annat. När jag sålt min grå förstod jag hur mycket jag tyckte om den så det kändes nödvändigt att buda hem den igen :) Kram

      Radera
  3. Underbart att du fått tag i den igen. Helt underbar klänning och så mycket Odd Molly. Och du. ;-)

    Kramar söta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja underbart! Får hoppas det inte blir något strul bara.. Kramisar!

      Radera
    2. Ja underbart! Får hoppas det inte blir något strul bara.. Kramisar!

      Radera
  4. Oh, den är ju så underbar! Jag har både en röd och en i powder här hemma :) Härligt att du fick tag i den!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är så fina allihop! The perfect dress :) Kram

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  5. Den är ju helt underbar! Så jäkla fin i ryggen:) Grattis! Kram

    SvaraRadera
  6. Wonderful that you found the grey. Good luck with a search for Royal. I was lucky to find it in Royal in October. Now I must wait for warmer weather to show the beautiful back of Taradiddle.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes I´m so happy :) Looking forward to put in on (swinglish :))) Kram

      Radera
  7. Bara jag igen: Något värmande: En award till dig hos mig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh var inne hos dig nu.. Tusen tack underbara fina! Kramar!

      Radera
  8. ÅH, så fint att du fick tag på den i din storlek.
    Även jag jagar den i ROYAL ;-D
    KRAM fina!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är så glad för det :D Får hoppas det kommer ut ett helt gäng med Taradiddlar i Royal :)) Det är många som är ute efter en sådan tror jag :) Kramar fina du!

      Radera
  9. Åh, en sån vill jag oxå ha!! Är det ngn som har en 2:a till övers så hojta till: helena@elcentralen.se

    Är nog den finaste klänning de gjort!
    kram

    SvaraRadera