Powered By Blogger

måndag 16 januari 2012

Odd Molly Till Salu!

Ja här kommer ett "litet" till saluinlägg igen. Tänkte att ni skulle få chansen innan jag lägger ut dem på Tradera. Priserna är inklusive vanlig frakt.

Timeout tunic i vintage white, stl. 2. Endast använd en gång.
800:-
Såld till Åsa!

Så fina detaljer..


Knytet baktill.


Blenda tunic i almost black. Tunt ljuvligt material med lite ull i.
Använd ett fåtal gånger.
500:-



Underbara Jumble knit coat i almost black. ceriserosa sidenband och det fina hjärtat på ryggen. I ull.
Använd ett fåtal gånger.
1000:- 




Fin kofta från en äldre kollektion , amore spare integritas, stl. 2. Denna är väl använd och lite noppig i tyget. I övrigt hel och fin.
450:-


Så vackra broderade blommor.


Snygga loggan på ärmen.


Broderad fjäril i nacken.


Ka-ching velour trousers i military. Stl. 2.
Använda ett fåtal gånger.
350:- Sålda till Annika


 Ka-ching velour trousers i powder, stl. 1.
Använda ännu färre gånger.
350:- Sålda till Anne


Fint linne i äldre modell, brake free, i en häftig grön färg.
Använt men i fint skick.
400:- Såld till Victoria



Fina loggan.


Vitt linne i meshtyg, stl 1.
Aldrig använt, fel storlek.
300:-


Om ni är intresserade maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Hej
    Är jätteintresserad av byxorna i military
    Ka-ching velour trousers i military. Stl. 2.
    Jag mailar dig direkt. kram

    SvaraRadera
  2. Å jag tar gärna dem i powder :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är som rensar! Själv har jag inte gjort det på evigheter nu och det börjar bli trångt här. Borde göra liksom, men kommer mig inte för det just nu. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick ett ryck idag! Är så trött på att trassla in mig i galgarna, blä.. men nu är det skönt att det är gjort :) Kram

      Radera
  4. Sorry - tänkte inte alls på andra färger - dessutom var jag där för en vecka sedan så jag vet inte hur det ser ut nu :(
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men då är de säkert slut. Har jag tur kanske de dyker upp på tradera :) Tack iaf :) Kram

      Radera