Powered By Blogger

fredag 20 januari 2012

Tittut och tapas

Tog några bilder på Grizzly när han busade i scarfs scafsen i morse. Loui och Grizzly tröttnar aldrig på den :)


Morrhår överallt :)


Lite senare idag ska jag och min syster iväg och äta lite svenska tapas. Eller rättare sagt, svenskinspirerade tapas , så de är nog lite roligare än de här på bilden :) eller vad sägs om; Getost- & honungsgratinerade rödbetor eller Getost- & svampfyllt smördegsknyte...slurp... och en massa annat gott, även utan getost :)


Det ska bli mysigt! Längesedan jag träffade syrran,  inte så länge sedan jag åt tapas men det kan man inte äta för ofta!

 Får se om jag hinne fota dagens tapasstass innan det blir mörkt men det blir något med Tarradiddle
iaf :))

Ha en härlig fredag!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Å vilka underbara missebilder, så söt!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Å vad mysigt - jag saknar syrran alldeles väldigt. Reser nog upp en sväng när min rehabiliteringsplanering är helt på plats.
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh förstår det.. Ja åk upp dit när du kan, låter som en bra idé. Kramar

      Radera