Powered By Blogger

tisdag 31 januari 2012

Fantastisk fårskinnspäls Till Salu!

Jag vill ge er chansen på denna innan jag lägger ut den på Tradera. En fantastisk fårskinnspäls från Gudrun Sjöden helt i fårskinn. Lurv på hela insidan och skinnet på utsidan. Krullig ull på kragen. Snygga broderier fram och bak. Gosiga fickor. Den är lätt att bära, väger nästan ingenting och är så varm och go som bara fårskinn kan vara.

Att jag säljer den beror på att den blir hängande i källaren.
Stl. Medium, normal i storlek. Superfint skick!
Kostade runt 7000:- i nypris

Säljes för 2300:- inkl. frakt! 
NI får gärna lägga bud också men skambud undanbedes.

Framsidan.
SÅLD!

Kragen.

 

Fint broderi även på ärmarna.


Broderiet upptill på framsidan.
'

Baksidan


Broderiet och kragen baktill.


Insidan.


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Oj den såg ju väldigt mysig ut en kylig dag som denna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är jättemysig men jag är mer jacktypen :) Kram

      Radera
  2. Åh Gudruns fårskinnpäls! Om jag ändå fått min norska lön i förskott...

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAg kan vänta till lön om du vill! Kram

      Radera
  3. Den dröjer ett bra tag, tyvärr. Men jag hoppas nån annan får njuta av denna fina.

    SvaraRadera