Powered By Blogger

onsdag 25 januari 2012

Partaj i sportaffären :D

Ja herregud vilken dag! Först sos-teamet ( smärt o stress), vilket kändes väldigt bra idag, tror det blir super för mig. Därefter en lång fika med Monika, mitt eminenta skidsällskap och bästa vän, för att till sist avslutas på Intersport. Och där röjde vi omkring ordentligt! Monika fick med sig en hel skidutrustning (nästan) därifrån och jag förälskade mig handlöst i en hysteriskt rosa skidjacka. Jag var ju tvungen att pyssla med något medan hon höll på med pjäxprovning och så hängde jackan där (till reapris ) och ville liksom inte släppa mig och det var ömsesidigt :)

Den jackan och Candymössan och jag kommer vara lätthittad i backen!


Och här har vi Monica i högform :) med en knallgul mössa så hon inte kan smita undan i backarna hon heller :)


Nu är det middagsfix och däck efter det tror jag... jobbigt att shoppa :))

Ha det gott!
Kramar!

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att det kändes rätt för dig med sos. Ta det lungt nu och njut. Shopping är jobbigt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jätteskönt verkligen. Nu är jag helt färdig så det blir lugnt resten av dagen :) Kram

      Radera
  2. Vad skönt att Sos känns riktigt! Och wow vilken jacka! En sån skulle jag också vilja ha i skidbacken!
    Kram

    SvaraRadera