Powered By Blogger

måndag 23 januari 2012

kattauktionsvinsten

Jag vann ju en snygg TRIWA klocka på Helens kattaktion. Idag fick jag äntligen tummen ur och fick fixat till den så den passar mig :) Nu sitter den perfekt! Lite blingbling varning på den men det gillar jag när det gäller klockor.


Svart och guld och silverprickar :) Och allra bäst är att pengarna gick till de stackars hittekatterna.
Nu ska här lagas middag och sedan ska jag kolla på säsongstarten av Halvåtta hos mig! Från Göteborg idag minsann :)

Ha en fin kväll!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Supersnygg och en god sak på samma gång. Toppen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är nöjd! Jag var lite sugen själv =)
    Ja det blir lilla Sara som får hjälp med veterinärvården och vi håller tummarna så hårt att hon ska bli frisk.
    Tack för att du hjälpte till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättenöjd :) En stor eloge till dig som drog ingång kattaktionen. Ska hålla tummarna för lilla Sara! Kram

      Radera
  3. Kul att du tycker om den. Håller dock med. Det viktigaste var väl katterna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis! Kändes skönt att kunna göra något..Kram

      Radera
  4. Svar
    1. Ja en liten (stor) läckerbit :) Kram

      Radera