Powered By Blogger

söndag 22 januari 2012

Dansa loss

Det började med att jag satte på Kapten röd för att få lite energi ( vilket jag fick också, big time ) så jag kunde få gjort den där städningen jag dragit ut på och slutade med att jag shakade loss totalt i en timma minst! Letade fram varenda discodänga jag kunde komma på på youtube och yeah vad jag dansade. En av de värsta svettsprutare jag dansade till var den här! Och den tog aldrig slut heller :P Måste vara extra long version :))

Curtis Mayfield -Move On Up!


Nu har jag med råge tjänat in min semla som är kvar i tvåpacket från i går och jag känner som en lyckligare människa!

Och städningen? Den tar jag imorgon :)

Danschock rekommenderas absolut :D

Ha en fin söndag!
Kramar!



13 kommentarer:

  1. Haha.. Det är så man ska göra ju för att få plats med den där semlan! Usch, är så förkyld så här kan inte shakas loss alls. Och sambon har förbjudit mig att ens gå ut med hunden. Ännu en dag på svältgränsen alltså. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. ja det var riktigt kul! Det blev en musikdag idag fast nu har jag övergått till att lyssna :) Stackars dig! Hoppas du kryar på dig snabbt! Kram

      Radera
  2. Hej, längesedan jag varit inne hos er bloggare. Nu är jag förhoppningsvis på g igen..
    Visst är det kul o dansa! När man orkar förstås, en förutsättning. Musik kan ge enormt mycket energi, bra drag hos idag då förstår jag. Klart du är värd dina semlor! Fast inte behöver man hålla på sådär varje gång man äter någon..då skulle jag aldrig få en semla, fniss.
    Ha en mysig kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. nä det är inte ofta jag dansar loss innan mina semmelintag :) Men jag älskar semlor och äter många! Mår ovanligt bra för tillfället. Bara att hoppas på att inte en ny infektion kommer och attackerar mig.. Ha en mysig kväll du med! Kram

      Radera
  3. Ha ha - du är så härlig! Städning kan alltid vänta, ingen vits att kasta bort en söndag på sånt :-)

    Ha en finfin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det var riktigt livat :) Nä inget städande idag utan fortsatt musiklyssnande ( utan dans ):) Underbart! Ha en finfin kväll du med! Kram

      Radera
  4. Visst är det härligt. Själv har jag haft 2½ timme med Michael Jackson på Wii och rockat loss. Nu kan jag äta hur mycket som helst ju...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skitkul! Det blev några Michael Jackson här med :) Perfekta ösdanslåtar :)) Ja herregud du kan ju äta en hel meny med goda viner till, minst :D Kram

      Radera
  5. Det allt bra mycket lättare med musik. Och Kapten Röd är ju skitbra! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja har lyssnat på musik hela dagen! Musikterapi ;) Kapten Röd är suverän! Kram

      Radera
    2. Ja har lyssnat på musik hela dagen! Musikterapi ;) Kapten Röd är suverän! Kram

      Radera
  6. Hahaha - härligt - det gör även jag ibland och jag mår verkligen bra av det :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart var det! Släppte loss totalt :D Kram

      Radera