Powered By Blogger

lördag 14 januari 2012

Brrr... jag fryser och gårdagens stass

 
Jag började frysa något så vansinnigt i går. Det var blåsigt och rått och jag hade för lite kläder på mig. Sedan var det nog så att jag fortfarande var spänd i kroppen efter hemskeveckan som gått och att jag därför frös bara för det.. Grejen är att jag fryser fortfarande trots att jag ligger inbakad i flanell under täcke och filt med ulltorgvantar, scarf scarf och ullkofta. Har precis bälgat i mig två muggar kaffe så nu känns det lite varmare.

Ett tecken på att jag kände mig lite obekväm i mig själv igår var att jag inte kunde bestämma mig vad jag skulle ha på mig. Brukar inte ha några som helst problem med det. Det ena efter det andra åkte på och av tills jag blev supersvettig och fick på mig för lite kläder bara för det.

Den här "fantasifulla" stassen blev det: Blenda, Chrysalis och Gilded cardigan. Jaja jag kunde slita mig från mina Timeoutar i alla fall ;)


Idag ska jag och sonen till svägerskan. Boupptäckning efter svärmor på G. Inget arv för min del men barnen får lite grand. De hade iof hellre haft sin fina farmor kvar.. Nu ska jag bara se till att bli varm först innan jag sticker ut näsan i kylan.

Ha en fin dag!
Kramar!



4 kommentarer:

  1. Skickar en värmekram!
    Har ju dun jackan på med ett klart överskott.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga :) Min dunjacka åker också på sedan och ullstrumpor och annat varmt och gott :) Kram på dig!

      Radera
  2. Åhh, ja, det var kallt verkligen igår. Så där hemskt rått. Hoppas du värmer upp dig ordentligt nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo nu har jag fått upp värmen ordentligt äntligen! Blir helt paralyserad när jag är så frusen. Kram

      Radera