Powered By Blogger

lördag 21 januari 2012

En ljuvlig kavaj

Sist när jag var på Minzo fick jag syn på massa snyggt från Branting på utvägen. Idag på min promenix gick jag in och provade den. Satan i gatan var snygg den var! Ungefär dubbelt så snygg som på bilderna. Blomknappar i silver, tyget har blommor i samma  tyg och andra fina detaljer.  Superskön också! I  stretchigt bomulls/linne tyg. Ja den ska flytta hit helt enkelt!

Jag vill ha en svart men visar en bild på en ljus också så man ser blommönstret.




Den är skittuff på! Finns även en kortare variant som är jättesnygg den med. Vågar mig inte på att säga hur de är i storlek eftersom jag är lite osäker på vad jag har för storlek just nu. Large var bäst på mig då jag kunde stänga den.

Nu ska jag sluta bluddra här idag :) och hänge mig år seriös tvtittning.

Ses imorgon om ni vill!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Underbart vacker!
    Här blir det lite dvdtittning. Skööönt.

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa jag är såld!! Det låter skönt det med :) Kramelikram!

      Radera
  2. Åhååå, vad snygg. Den åkte direkt överst på min önskelista.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev blixtförälskad också! irl är den ännu snyggare! Kram

      Radera
  3. Tack för tipset! är nämligen ute efter en svart eller blå kavaj till jobb garderoben , skall kika närmre på denna. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då blir den säkert perfekt! Man kan ju klä upp och ner den som man känner för. Kram

      Radera
  4. Åhh, vad kul när man hittar något så snyggt. Du köpte väl den? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det stod mitt namn med stora bokstäver över hela den, så jag lade undan den tills på onsdag. Den var inte gratis precis så jag får tråna några dagar efter den, men det var love at first sight som bestod och förstärktes efter provningen. Ser fram emot att se ditt vackra fynd! Kram

      Radera