Powered By Blogger

måndag 9 januari 2012

Moahaha

Luvan på down side up hooded jacket går inte av för hackor! Perfekt när det snöar :)

Massa Moahaha blev det idag! Det började med att min vanliga spårvagn hade spårat ur så jag fick ta en annan, den som gick förbi Minzo :)) Och där hittade jag jag minsann två färglada finingar, en Molly ( som jag lagt undan ) och en ickeMolly men som kommer passa förträffligt till en Molly :D Den färglada Mollyn har jag mumlat lite om här innan ;) Mer om det tar jag i nästa inlägg :))

Tunika från Gossip och jag tror att den blir superfin ihop med Timeoutwrapen i vintage grey.


Nästa Moahaha blev de här; fyra smaskiga semlor :) Alla är inte till mig dock, sonen och hans flickvän fick varsin också. Efter att de ( semlorna alltså ) fått åka en tur med dramaten ihop med ett paket kattsand såg de ut så här:


Smaskiga var de ändå :) men dagens visdomsord blir ändå: Blanda inte semlor och kattsand i en dramaten.


Dagens var inte så Mohahig ( förutom jackan då ) men den var skön.

Supermjukaste babymerinoullskoftan som jag glömt vad den heter, Augar tunic, Chrysalis och merino leggings. På fötterna Primeboots och gosiga dunjackan som åkte på.



Ha en fin dag!
 Kramar!


7 kommentarer:

  1. Åhh semlor och åhh vad mysigt det ser ut med huvan! Och usch för snö. Jag har valt bort den i år så det här kommer inte så lägligt precis. Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Det är så gott! Jackan är så himla gosig. Tur att jag tog på mig den, var inte beredd på att det skulle börja snöa :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppsan hejsan snö minsann :) Luvan ser härlig ut!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rosen - Hej hopp :) Den kommer bli min räddning om det blir vargavinter! Man kan dra upp dragkedjan så den bara är ett litet hål att titta ut genom :) Men nu regnar det :/ Kram!

    SvaraRadera
  5. Jackan ser himla mysig ut! Fin dagens! Kram

    SvaraRadera
  6. Å semlor!! Hade nästan glömt att det var semledags, det ska jag göra i helgen :-)

    Så fin du är i luvan!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Linda - Tack! Den är supergo :) Kram

    Tigern - Å hemgjorda semlor, vad gott! Tackar :) Kram

    SvaraRadera