Powered By Blogger

fredag 6 januari 2012

Jösses

Tog en härlig promenad in till stan! Lite lagom bitande kallt och det bästa av allt! Antibiotikan har börjat verka och jag börjar känna mig frisk igen! Helt underbart :D Någon reacheck på Nk blev det dock inte, kön ringlade sig runt halva kvarteret på båda sidor!! Inte riktigt klokt!


Gick istället till Milk and honey där jag hittade en liten fining :) från prespring.

Rosé s/s blouse stl. 3. Lite blossom.


Fina lila broderier på sidorna.



Dagens promenadstass gick i grått. Tunika från Culture, Chrysalis minigown, leggings med "skinn"patchar och gosig väst. Väst och leggings är köpta på Raglady, vet inte märket.


Nu ska jag äta upp min sista cupcake och bara ta det lugnt.

Ha det gott!
Kramar!


9 kommentarer:

  1. Mellanlandar lite inför promenadrunda nr två. Jag kommer att publicera en lite kul bild apropå NK-rean. Jag kom inte heller inmen av andra orsajer :D
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Spännande! Nu blev jag nyfiken :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att du börjar må bättre nu igen. Och usch för kön kring NK. Orkar mig inte ens dit och det känns riktigt skönt, men vi var ute en sväng vi med. Man kan ju liksom inte bara sitta inne när solen skiner därute. Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att du mår bättre. Den blusen har varit här och vänt. Vet egentligen inte vad det var som inte stämde för mig, men fin på dig
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  5. Katinka - Ja det är en befrielse! Höll på att bli tokig ett tag.. Såg att ni kommit ut nu :) Härligt! Kram

    Helen - Jätteskönt verkligen! Har provat den en gång förut, en tvåa och det gick inte alls men blev så förtjust i färgen och modellen så när jag såg en trea slog jag till :) Tror den passar fint till den gråbruna Timeouten :) Kram och ha en skön kväll du med!

    SvaraRadera
  6. Snygg blus! Gillar färgen och den verkar vara bra i modellen, inte för vid eller så?

    Ha en fortsatt trevlig kväll!

    /Ulrica

    SvaraRadera
  7. Jättefin blus! Har kikat lite på den:) Ha en fin kväll! Kram!

    SvaraRadera
  8. Ulrika - Ja den är superfin! men liten så jag fick gå upp en storlek. Ha en trevlig kväll du med! Kram

    Linda - Jag gillar den jättemycket så den rekommenderar jag fast man få gå upp i storlek på denna. Kramar och fin kväll till dig med!

    Silverlining - Tack :) Kram

    SvaraRadera