Powered By Blogger

lördag 28 januari 2012

Hupp??

Igår när jag gick omkring i mitt sömnbristspeedade tillstånd bestämde jag mig för att idag skulle jag gå en riktig morgonpromenad som skulle avslutas i Haga på något mysigt café innan det blev proppfullt med människor. Och vad hände?

Somnade  mitt i The Mentalist och vaknade till mitt i någon form av engelska lyxfällan och och någon j-a Duncan som det var ett himla liv på.  Letade som en galning halvsovande efter fjärrkontrollen så jag kunde stänga av eländet och sova vidare...  hittade den till slut mitt framför näsan. Kan säga att jag aldrig somnar in så hårt framför tv:n utan brukar stänga av den om jag känner att jag börjar slumra till.

Nästa gång som jag vaknade var kl elva ( på förmiddagen )!! Och det tack vare Loui! Helt genomförkyld dessutom, snöt mig i en hel evighet. Nu har jag fått ordning på näsan tror jag och ska ut på en promenad om jag så ska släpa mig fram. Men kanske skippar fikan på ett överfullt fik.

Först ska jag bara gosa färdigt med Grizzlykillen :)



När Grizzly gosar är sticker hans lilla tunga ut lite :)


Japp nu ska jag dra i mig det sista av kaffet och bege mig ut!

Ha det så gott allihop!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt med förkylning, men det verkar inte var många som släpper undan. Du behövde nog att sova så mycket som du gjorde. Kattmys på morgonen är det bästa som finns.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej alla verkar vara mer eller mindre förkylda. Känns lite bättre nu iaf :) Och sömn är bästa medicinen har jag hört. Det är så mysigt med kattgos :) Kram

      Radera
  2. Vad söt Grizzly är!! Katter verkar vara x-tra keliga när man slår upp sina blå.(eller vad man nu har..)
    Jaha du, förkylning nu. Det ena avlöser varandra, vi tycks var ganska lika på den punkten men någon gång skall det väl sluta..hoppas jag! Du behövde den sömnen, så är det ju bara.
    Hoppas du känner dig lite piggare efter promenixen.
    KRAM
    Ps.Du har mail!Ds

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är en riktig mysing :) Ja efter de har fått mat :)) och när jag ligger i sängen med Macen i knät :) Förkylningen har lugnat ner sig som tur är får hoppas det förblir så. Ja det är inget kul när man bara håller på att bli sjuk hela tiden... det känn mycket bättre efter promenaden, det var härligt ute! Har mailat tillbaka :) KRAMAR!

      Radera