Powered By Blogger

söndag 29 januari 2012

Surprise!

När jag kom hem från min tvåtimmarspromenix möts jag av en stor resväska i hallen och min dotter sitter i soffan! Hon skulle komma på onsdag och vara med katterna när vi är i fjällen och så kom hon idag sitället :D Vilken underbar surprise!!


Med sig hade hon en fin liten present från Odd Mollybutiken :) Vilken sötnos :) Vet att mamma är en Odd Mollynörd :))

Nu bär det väg ut igen så det lär inte bli så mycket mer bloggande idag! Få ta igen det imorgon.

Ha en fin söndag!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Vad roligt med en sådan överraskning. Ha så mysigt tillsammans nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bästa sortens överraskning x 2!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Ha det så supertrevligt och din kavaj var allt fin den! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Vi hade det mysigt, jag och barnen :) Kram

      Radera