Powered By Blogger

torsdag 19 januari 2012

Den är här! Till salu! Och lite till

Nu är min Taradiddle här! Drog på mig den direkt för att prova och den är perfekt! Nu hänger den nytvättad i badrummet så imorgon åker den på.



Det har varit tur att jag inte fått tag i en Royal tidigare för jag har kollat efter tvåor och se det går inte, iaf inte på den här modellen.

En annan modell som dessvärre också börjat skava är finingen jag hade på mig igår, Multi anglais ltd asa Änglatunikan. Är det någon som vill swappa en tvåa till en trea gör jag gärna det, annars är den till salu för
1650:- inkl frakt. Nypris var över 3000:-

Jag har egna bilder om någon är intresserad. De rosa virkade längderna är bara på kjoldelan irl.

Stl.2.


Blenda short dress. Inte min färg därför inte använd. stl. 2.
450:- inkl frakt.
Såld till Katinka

Jumble knit. Har också bara blivit hängande. Stl. 2.
950:- inkl. frakt.


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Nu ska jag bädda rent med mina underbara Beach house lakan. så nu kanske jag sover ända till klockan tio imorgon ;) Nä, ingen risk med mina lurviga väckarklockor.

Och!! Höll på att glömma! Psykologen från hell ( för att härma Josanne lite :) ) hade talat in ett meddelande på min svarare upptäckte jag idag och de har minsann antagit mig till rehabiliteringen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu.. men jag ska gå dit och ställa mig över min antipati mot henne, för jag vill bli frisk! Får väl se det som en utmaning att hon kommit i min väg :)

Jätteskönt är det att komma igång med något som förhoppningsvis leder till ett friskare liv med allt vad det innebär.

Ha det gott!
Kramar!

16 kommentarer:

  1. Åååå så väldans mycket grattis att du äntligen får rätt hjälp - glad för din skull!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ska bli så skönt att komma igång! Här får man lära sig mindfulness och får även träffa sjukgymnast + psykologen då så det blir nog bra. KRAM!

      Radera
  2. Vad fin du var i taradiddlen. Jag har både den grå och royal och båda har spruckit på flera ställen runt broderierna så de måste skräddas lite :)

    Vad skönt ändå att du fick komma till psykologen. Jag hoppas verkligen att du nu får den hjälp du behöver :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh den i royal är en dröm också :) Tur att de går att fixa! Den här ser fin ut vad jag kan se. Är jätteglad! Är mogen för det nu.. Kram

      Radera
  3. Hejja Hejja, låt inte din ilska över henne stå ivägen för något som kanske är skitbra för dig, Hejja dig igen:)) du är bara fin helt enkelt!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha vad härligt :) Nä lyckligtvis är jag inte ett dugg långsint. Jag tror det här kan bli riktigt bra! Kram

      Radera
  4. Taradiddelen är så fin på dig. Din klänning ju!
    Det kommer att gå jättebra på rehabberiet ska du se. Nya tider och du kommer att må bättre.
    Tusen kramar och trevlig kväll!
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar den! Haha.. rehabberiet blir nog jättebra. Precis rätt i tiden äntligen. Den allra största och varmaste kramen till Dig och en fin kväll till dig med! <3

      Radera
  5. Vad bra att du kom med på rehab. Skit i psykologen från hell...
    Taradiddlen är supersnygg på dig, helt klart mycket Odd me i den.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superbra! Ja jag gräver ner stridsyxan och satsar på att bli frisk istället :) Tack :) Har alltid känt mig så fin och "jag" i den. Kram

      Radera
  6. Åhh, jag vill köpa Blendan! Borde inte, men vill ändå liksom. Har du kvar den?

    Och fin du är i rätt storlek på Taradiddlen! Kram

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att du kom med! Skönt......
    Och vad fin du är i blåsan!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jätteskönt! Börjar bli tradigt att gå hemma.. Den är verkligen underbar :)

      Radera
  8. Vad skönt att du kom med - och det kommer att gå jättebra ska du se :-) Heja heja dig!

    Taradiddeln är bara så himla söt. Har den röda, men den är inte så användbar. Skulle gärna haft den grå också :-)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det känns skönt att äntligen komma igång med något. Den grå är väldigt användbar. Skulle vilja ha en i Royal också :) Kram

      Radera