Powered By Blogger

måndag 23 januari 2012

Mina reafynd är här!

Ett par solbrillor och en flanellklänning slog jag till med på Odd Mollys rea i webbutiken. Brillorna är jag supernöjd med. De är lite mindre än de vanliga pilotglasögonen och passar mitt lilla huvud perfekt :) Flanellklänningen däremot känner jag mjaa.. Underbar tunn flanell men lite konstig i passformen. Smock över bysten så där sitter den bra men klänningen knäpps med tryckknappar och de i midjan sitter ganska tight. Scoutflärpen kring halsen ska jag ta bort om jag behåller den för trots alla dessa men så gillar jag den.
Men först ut kommer solbrillorna, Porter1s, almost black.


Snygga detaljer på skalmarna.


Hehe så kunde jag inte låta bli att skoja till det lite :)


Här är Carte bl. flannel dress, rose, stl.2.

Med scoutflärp.


Utan flärp. Vad tycker ni?


Under har jag en underklänning från Cream.

Min internetuppkoppling har strulat hela dagen och det är först nu jag kommit in på internet ordentligt. Fy vad frustrerande det är när det inte funkar! Nästan allt är ju kopplat till internet.

Nu ska jag till läkaren för en vanlig koll och sedan när jag kommer hem ska jag gå på en ordentlig bloggenad och se vad ni har för er.

Ha en fin måndag!
Kramar!



12 kommentarer:

  1. Hm flärp eller ej var inte så lätt - med tycker jag. Klänningen ser ut att sitta jättefint men omm du själv känner mja.......vis av egen erfarenhet :D
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade den på när jag gick till läkaren och har faktiskt bestämt att behålla den, med flärp :) Kram

      Radera
  2. Jättefona fynd tycker jag! Klänningen ser ut att sitta perfekt på och jag måste erkänna att jag tycker om flärpen. Snyggt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu känner jag mig nöjd också och efter en stund började jag också gilla med :) Kram

      Radera
  3. Ursnygga glasögon!! Tunikan (eller kortkort klänning då..)ser ju ut att sitta fint på men det är ju själva känslan som räknas. Varit på vippen o klicka hem den oxå för jag gillar färgerna. Avstod då annat fick gå före..har ju inte kunnat handla på evigheter, bränner i fingrarna, hihi.
    Hoppas dina prover ger bra resultat! Min tur i morgon.
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag supergillar dem :) Klänningen med inkl flärp :)) Ja habegäret tar aldrig slut :P Proverna var bra och hoppas det går bra för dig imorgon! Kram

      Radera
  4. Fina fynd! Det är ju så roligt att fynda:) Ja man är väldigt beroende av internet inser man ha ha. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är superkul :D Jag kände mig alldeles handlingsförlamad! Kunde inte göra bankärenden och inte det ena med det andra.. nu funkar det iaf :) Kram

      Radera
  5. Snygga solglasögon, de passer jättefint på dig. Klänningen är jättefin den med, och flärpen är inte störande alls tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Nu kan jag varva mina Ray-ban med dessa :) Väldigt skönt ljus i dem. Jag har faktiskt förlikat mig med flärpen får den får vara kvar :) Kram

      Radera
  6. Fina fynd! Kul när man hittar sånt som blir så bra :-) Mina små saker skickades idag, så då får jag dem när la familia kommer hit i slutet av nästa vecka. Blir kul att se!

    Kram fina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu längtar jag till våren så jag får använda brillorna :) får njuta av flaneller under tiden :)) Spännande vad du har i ditt paket! Kram

      Radera