Powered By Blogger

måndag 30 januari 2012

Rejäl Odd Molly Rea och även lite annat!!!

 Nu har jag toksänkt priserna på mina Mollysar så passa på att fynda! Alla plagg är i fint skick en del endast provat!
 I priset ingår vanlig frakt med posten. Bor man utanför Sverige tillkommer postens avgifter, 50:- i Europa.

Jag säljer även mina fina Ilse jacobsen vinterstövlar " moon boot" till ett superbra pris!
Stl. 40 Passar även en 39.

De är bara provade och kostade 1999:- i nypris. Jag säljer dem för 700:-






Fin lite äldre Molly i bomull.
300:-


Min fina velourstass som endast är provad är nu till salu! I svart velour. På Jackan fina broderier med stenar och spets och vackra spetsvåder på kjolen. Om ni köper hela setet blir det ett specialpris!

För hela setet vill jag ha 950:-
Annars vill jag ha 550:- per velourdel.
Tags finns.
Sammetskavaj och kjol är SÅLDA!
Stl. 2  på velourplaggen som är mycket stretchiga och sköna.
Färgen är svartare i verkligheten.


Vackra detaljer.



Baksidan fotat med blixt.



Kjolen har fickor framtill.


Vackra spetsvåder.


Spetsband som kan knytas fram eller bak.



Humanityarmband i vintagesilver och stenar.
200:-



Tunt bomullslinne med fjärilar. St. 2. I fint skick.
250:-
Såld till E.S

Fina fjärilar :)



T-shirt med trycck på ryggen stl.2. I fint skick.
200:-
Reserverad till C

T-shirt med tryck på ryggen. Stl.2. I fint skick.
200:-
Reserverad till C


Denna har dessvärre också börjat skavar  Multi anglais ltd asa Änglatunikan. Är det någon som vill swappa en tvåa till en trea gör jag gärna det, annars är den till salu.
. Nypris var över 3000:-De rosa virkade längderna är bara på kjoldelan irl.
Stl.2.
1450:- inkl frakt.



Så vackra detaljer.

Tunikan är mörkare gråsvart än på mina bilder.




Antidote tank i powder, stl. 2. Bara provat.
300:-  inkl. frakt.



Om ni är intresserade maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är intresserad av hur kavajen ser ut i ryggen, är det snörning eller är den slät?
    Mvh Therese

    thereseericson@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Den är är slät. Tog en bild med blixt nu. Lägger ut den strax.

      Radera
  2. Hej!

    Jag köper gärna ditt fjärilslinne om det finns kvar.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Fortfarande skit att änglatunikan är för liten för mig:(
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jaha, då var jag försent ute igen.. Det gäller vara snabb, snigeltempo duger inte,haha..
    Vilken glad överraskning i går när dottern din kom tidigare beräknat! Roligt få umgås lite med varandra.
    Hoppas din dag varit bra!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej, jag undrar om Ilse Jacobsenbootsen passar även en något bredare fot samt hur höga de är i skaften? /Birgitta

    SvaraRadera