Powered By Blogger

måndag 30 januari 2012

Presenten och morgonens stass

Anna ( min dotter ) hade varit inne på Odd Mollybutiken i Stockholm och köpt en present till mig fint inslaget på OM karaktäristiska paket. Det slet jag givetvis upp med en gång så jag visar vad som var i i stället.

En ljuvligt doftande handkräm och ett lipbalm i en liten fin plåtburk :)


Dagens kommer bli den ratade promenixstassen från igår ( bytte till ylletröja som tur var för det var svinkallt ) men med Blenda och ullstrumpor blir den perfekt idag.

Nu bär det strax iväg till SoS-teamet i morgonmörkret Lite mindfulness och basal kroppskännedom följt av samtal med The shrink. Och när jag ändå är på det där Torget som det ligger på ska jag passa på att kika runt lite och köpa Jo Nessbøs nya bok.

Ha det gott!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Vad gullig dotter du har!
    Lycka till idag! Det kommer att bli kanonbra, för det känner jag på mig!
    Stor Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är för go :) Tack detsamma! Det gick hur bra som helst och det gör det för dig med :) Jättekramen!

      Radera
  2. Vilket sammanträffande - jag ska också på terapisamtal i dag - snorig och dan :o) Inte ta i hand alltså! Jag har blivit helt förälskad i Nesbo men kan fortfarande inte få till norskt ö - jäkligt irriterande faktiskt ;)
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. mer terapi åt folket ;) Nä skämt åsido... men det är så skönt att komma igång med något konstruktivt, eller hur? Hoppas du blir av med förkylningen snabbt! Min flög sin kos, peppar, peppar... Tryck på alt-knappen samtidigt som du trycker på ö så blir det ø :) Sonen lärde mig :) Kram

      Radera
  3. Vilken fin present du har fått. Hoppas det har gått bra idag, men det tror jag allt att det har gjort. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev så glad! Det har gått bra. Höll på att somna under mindfulnessen :)) Kram

      Radera