Powered By Blogger

onsdag 11 januari 2012

God morgon

Lät kanske lite väl klämkäckt men så kan det bli när man är uppe med tuppen och börjar bli lite kaffestinn. Ska strax bege mig iväg till jobbiga mötet 1. Det ligger vid Frölunda torg dessutom, mitt skräckställe efter julens bravader där i folkmassan. Men det lär väl vara lite lugnare en vanlig sketen onsdag som man kan säga på ren göteborgska. Nä nu ska jag sluta svamla och i stället bjuda på en mörk halldagens och min, eh.. jag menar katterna nya leksak!

Timeout wrap ( vad annars ) vintage grey, Superian tunic vintage powder, Chrysalis och svarta leggings.


Med blixt :)


Blinkbollen med pingla :-O  Tror ni att den har hållit mig vaken inatt?  Det var nog min sämsta idé på länge att köpa den...


Hoppas ni får en bra dag!
Kramar!

3 kommentarer:

  1. Hi hi hi ungefär lika listigt som att köpa en trumma till sin 3-åring :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra nu på mötet! Och nej, ingen bra tanke alls kanske med den där kattleksaken. Mozart har en gris han piper med och jag är tvungen att ta den på nätterna för han är helt tokig i den. Kram

    SvaraRadera
  3. Rosen - Ja herregud vad korkat :)) Till mitt försvar kan jag säga att jag inte visste att den plingade också :)) Kram

    Katinka - Mja det gick väl sådär.. Nä det var helt idiotisk att köpa en sån men jag får väl gömma den på natten jag med :) Kram

    SvaraRadera