Powered By Blogger

lördag 14 januari 2012

Mitt fina Mollyfynd

Ibland blir det bara så rätt! Jag gick in på Tradera en sväng som jag brukar och fick syn på den här. Och fick köpa den till ett superbra pris. Har glömt vad den heter men jag kallar den fjärilsklänningen :)




Är väl egentligen en sommarklänning men med long tanning knit och ett par grova boots till blir det en fin vinterstass också :)

Nu har jag äntligen fått upp värmen! Det tog sin lilla tid, ett antal tekoppar och mycket ull. 
Och givetvis är jag alldeles för varm nu :P En ljummen dusch och det blir nog perfekt!

Ha det gott!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Grattis du är jättefin i Skip-a-beat klänningen :) Jag har legat nästan 1 timmei badet och är riktigt varm och slö :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så hette den ja! Vad härligt med ett bad..har inget badkar så jag tog en var dusch istället :) Kram

      Radera
  2. Hej!

    Vad glad jag blir att se den på och du klär så mycket bättre i den än vad jag gjorde och då är det ju extra skoj.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar den :) Tack för den! Kramar!

      Radera
  3. Superfin! Jag måste använda min med nu när jag ser hur du lyser i din. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Och du kommer lysa ännu mer med ditt vackra röda hår! Kramar!

      Radera