Powered By Blogger

onsdag 25 januari 2012

Velourknarkaren har gjort det igen :P

Alltså.. Om jag hade varit miljonär så hade jag lätt köpt hela Odd Mollys vår och sommarkollektion, så mycket fint finns det. Men det är jag tyvärr inte och när jag tänker efter så hasar jag mest omkring här hemma i mjukbyxor och behöver kanske ( med betoning på kanske ) inte massa tjusiga kläder. Och det var då som jag kom på, ungefär samtidigt som jag såg Odd Mollys nya velourbrallor; Le velour flare pants, med den lilla fräcka volangen :) att det var precis ett par sådana jag ville ha och inte var de dyra heller så jag slog banne mig till!

Perfekt! Lycklig över en liten Molly som garanteras kommer användas mycket! Jag är så glad :)


Kan faktiskt tänka mig en fladdrig tunn tunika över dessa och ett par sandaler och den där snygga kavajen som ligger och väntar på mig :)

Vilken dag! En tokrosa skidjacka och ett par velourisar bara så där på en onsdag...

Ha en fin kväll!
Här skas superslappas!
Kramar!

18 kommentarer:

  1. Vad kul med lite shopping att muntra upp med. Det är nog det jag behöver med skulle jag tro, men jag har redan bokat så förbaskat mycket av vårkollektionen så jag näsyan skäms. Måste låta bli nu för övrigt. Och härlig färg på jackan.

    Tack också för klänningen. Levererades hem imorse och den är superfin. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var faktiskt kul! Och helt oplanerat, vilket jag inte vet om det är bra eller dåligt :)) Det finns en klänning som jag så gärna vill ha men jag måste prova innan jag köper eftersom de flesta klänningarna är så slimmade och inte jag längre dessvärre.. Kul att du gillade den! Ber om ursäkt för att det tog lite tid innan den kom...dagarna bara flög iväg. Kram

      Radera
  2. Skönt det gick bra hos SOS!
    Velourisarna är väldigt svåra att motstå, funderar också på ett par av dessa. Nu har jag ju en hel del redan men som du säger så det är likadant för mig. Det är mest sådant jag hasar runt i här hemma. Vårens kollektion håller på o gör mig än mer tokig..vill ju ha massor, suuuck. Ha en skön kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var skönt. Jag trodde jag hade klarat mig från velourbegäret den här gången men så slog det till med full kraft :) Fördelen när det är så mycket fint ( och inte kan köpa allt ) är att jag får sådan beslutsångest att det låser sig totalt. Har tagit bort alla mina förbokningar från DF nu. Men när det väl kommer ut i butikerna är det nog svårare om inte plånboken säger nej. En skön kväll till dig med!

      Radera
  3. Byxorna är ljuvliga och ligger redan på reaspanslisten - i golden rose så klart ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja men det är klart :) Jag vågar inte vänta, det verkar inte vara många som tagit in dem. Kram

      Radera
  4. Så fina byxor...alltså färgerna är jättefina. Golden rose är en favorit här också.
    Skönt att det gick bra idag.
    <3<3<3
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättefina! helt plötsligt bara jag så det :) Ja det var så skönt, Kramar <3<3<3

      Radera
    2. Oj det blev en konstig mening :) Helt plötsligt bara jag såg det ska det vara :)

      Radera
  5. Byxorna i golden rose är på min lista med:) Ser ut som det blir kamp om dessa i reatider. Snyggt köp!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tur att jag inte vill ha dem då :) Är sugen på lite indigo också kanske :) Kram

      Radera
  6. De är jättesöta - kan se det för mig att du tassar runt på lätta tår med de där. Som en älva :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superfina! Men älvan förvandlas till en ko :)) Kram

      Radera
  7. Vad skönt och vad glad jag blir att det gick bra på sos-teamet idag! Och jädrans vad cool du har i brillorna i förra inlägget. Och den jackan, du kommer lätt att vara läckrast i hela fjällvärlden.
    Ja du de där byxorna ser ut som de ultimat sköna hemmahasarbyxorna. Tror jag få ta och spana in dem jag också.
    Massa Kram till dig och fina katterna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jätteskönt! Känner mig laddad och motiverad att köra igång. Haha.. jag gillar dem verkligen men jag ser ut som en bålgeting i alla solbrillor, bara att gilla läget :) Det sa bara pang! Dom vill jag ha :) Massa kramar till dig och dina mysingar med!

      Radera
    2. Ang jackan så fick jag världens färgkick av den :)) många bra fickor var det i den också. Är ju alltid massa saken man (jag) behöver ha med sig :)) Kram

      Radera
  8. du de där byxorna var ju suerballa, de vill jag också ha för precis som du går jag mest i mjukisar hemma så de är nog mest valuta för pengarna. var hittade du dem och vad kostade de? kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kommer bli super! Jag hittade dem i Odd Molly webshop för 799:- Hoppas du får tag i ett par! Kram

      Radera