Powered By Blogger

tisdag 24 januari 2012

Klart! Och en liten påminnelse

Nu är dammråttorna ett minne blott, åtminstone de närmsta dagarna sen är det nog fullt ös igen :))
 Och så vill jag bara tala om att jag har fräschat upp mitt Till Salu inlägg! Gå in och kika HÄR så kanske du hittar något du vill ha :) Du kan också klicka på bilden i högerkanten.

Vackra Änglatunikan hittar du bland annat.


Nu är det raklångt ryggläge som gäller ( glömmer att sträcka på mig när jag städar ), örtte, bok och tv. Japp roligare än så blir det inte för min del idag. Kan ju vara bra att ladda lite inför morgondagen för då ska jag träffa hela rehabteamet. och så ska jag träffa underbara Monika efteråt och det kanske behövs efter ett par timmar fys & psykmangel ;)

Ha en fin kväll alla fina!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Så skönt att ha ordning på dammråtterna:) Lycka till i morgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gott att få fint hemma! Har också städat idag på de osynliga ställen - i skåp o lådor och det känns så skööönt
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jätteskönt! Lådor och skåp är nästa projekt som jag skjuter på hela tiden Men jag börjar få ordning på min garderob nu när jag sålt av så mycket, gott det med :) Härligt att du har det gjort. Kram!

      Radera
  3. Skönt att få bort råttorna:) Änglatunikan är ju så jäkla fin! Tur för min plånka att din är för liten för mig;) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var härligt! Den är ljuvlig men jag tyckte den stramade lite väl mycket nu :/ Får se hur jag gör..Kram

      Radera