Powered By Blogger

lördag 7 januari 2012

Dagens Pippistass

Åh vad härligt! Nu är det nystädat i hela lägenheten och jag är helt ledbruten men det var det värt! Nu ska det bli extra skönt att gå ut och sätta sig vid dukat bord och äta god libanesisk mat och ett glas gott vin till det och gärna en öl också när jag ändå håller på :)) Det är faktiskt min stående beställning när jag är ute och äter, en öl före maten och ett glas vin till maten, helt perfekt enligt mig :)

Efter att jag farit omkring som en tornado med dammsugare och mopp gjorde jag en storstädning av mig själv också. Ville ha på mig något mjukt och skönt och i min numer inte så fulla garderob hittade jag den här godingen :) Magnolia dress. Ihop med Heather merino leggings och randiga sockar ( tog första bästa ) blev det lite Pippistuk över det hela och väldigt mjukt och skönt.


Loui var så söt... han satt och speglade sig en lång stund innan jag kom och började böka :)
Nu ska jag sräcka ut ryggen en stund innan jag ger mig iväg.

Ha en fin lördag!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Libanesiskt låter supermums!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lingon - Det ska bli jättespännande! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är och hoppas det smakar gott! Libanesiskt är underbart! Och duktigt med städet. Här ser ut som ett ras ärligt talat och jag orkar inte ens göra någonting åt det. Kram

    SvaraRadera
  4. Katinka - det ska bli spännande! Har inte ätit libanesisk på flera år. Jag har också dragit på de alldeles för länge.. nu stod jag inte ut längre. Och nu känns det jätteskönt :) Kram

    SvaraRadera
  5. Libanesikt är så gott! Så kul med din stående bestälning:-) själv dricker jag resten av amaronevinet från igår:-) ha en trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  6. Libanesiskt är helsmarrigt:-) Skönt att vara klar med städningen, jag städade hela dagen igår.
    Fin är du i den klänningen:-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Njut nu så mycket du kan!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det är ju skitjobbigt att städa men skönt när det är klart! Njut av mat och dryck nu! Kram

    SvaraRadera
  9. Silverlining - Åh Amarone vin som är så ljuvligt gott! Där hade jag lätt kunnat byta ut ölen och njuta ytterligare ett :) Libanesisk får det bli nästa gång för det var fullbokat. Kram

    Marika - Tack :) Tyvärr var det fullbokat så det blev tapas istället. Gott det med :) Kram

    Hilde - Det var både gott och trevligt! Kram

    Linda - Ja just innan man kommer igång är det hur segt som helst men går det fort :) Det var väldigt gott även om det inte blev som vi hade tänkt oss :) Kram

    SvaraRadera