Powered By Blogger

lördag 7 januari 2012

Laddad


Grizzly är superladdad för han vet att det är städ på gång! Jag är mindre laddad men nu finns det ingen återvändo... Dammsugaren är framdragen och åker inte in förrän den är använd. Basta!


Som en belöning ska jag ut och äta lite libanesisk meze med min svägerska senare idag, en födelsedagspresent från henne till mig :) Himla bra det här att sprida ut sin födelsedag istället för att ta allt på en gång. Och eftersom jag fyller på årets tröttaste dag är jag van vid att göra så här.

Nä nu börjar Grizzly bli otålig! Sitta vid datorn när det ska städas!!

Ha det gott!

Kramar!


4 kommentarer:

  1. Haha, tycker han om att städa? Låter skönt med restaurang besök, njut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hilde - Ja han gillar när det är lite aktion :) Ja det ska bli mysigt att gå ut och äta! Kram

    SvaraRadera
  3. Han ser ju riktigt laddad ut, för bus och lite vaksam. Hoppas du har det fint och mysigt hemma.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Lingon - Ja det är lite skräckblandad förtjusning.. Nu är det rent och fint, bara lite småpill kvar men det är det ju alltid :) Ha en mysig eftermiddag och kväll! Kramar!

    SvaraRadera