Powered By Blogger

onsdag 4 januari 2012

Cupcakes på gång

Hittade en kul cupcake kokbok när jag var ute i julrushen före jul. Hello cupcake av Leila Lindholm. Och snacka om smaskiga cuppisar och whoopisar det finns i denna!!! 



Den här gången fick min dotter välja vilka det skulle bli som en slags avskedspresent :) Och hon valde Rasberry coconut pie cupcakes. Det är som muffins och smulpaj i ett :) Fullt med gottigheter är det i dem! Bla lime som det doftar ljuvligt av i hela köket nu.

Hyss in i ugnen!


Hittade roliga muffinsformar på lagerhouse :)

I övrigt ligger jag lite lågt just nu för jag kämpar fortfarande med infektionen som tagit min kropp i besittning :( Känns som om jag  fått ställa in hela livet just nu.

Men men det går förhoppningsvis över den här gången med... fast jag är inte sjukare än att jag kan njuta av mina cupcakes sedan :) De börjar bli klara nu :))

Ha det gott!
Kramar!

UPPDATERING!!

Holy shit vad goda de blev :P


Kram, kram :)

12 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som bakar och står i. Hoppas att infektionen ger med sig och du kan hålla humöret uppe..:-D
    Kramar i massor och jag skickar lite skånesol till dig!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Åh... luktar smaskens ända hit nästan :-D

    SvaraRadera
  3. Lingon - Tack så mycket! Du är underbar <3<3<3 Vassego, här får du en cupcake :)Kramar!

    Johanssonskan - Och nu är de färdiga :) Skickar en cybercupcake till dig med :) Kram

    SvaraRadera
  4. Vad gott! Hoppas du blir frisk snart! Kram!

    SvaraRadera
  5. Naimiez - De var helt sanslöst goda! Livsfarligt när man inte ätit lunch :P Ja det hoppas jag med!! Kramar

    SvaraRadera
  6. Ojojojoj... Hur vågar du visa det här? Jag blir helt till mig ju. Tokig i sådant är jag.

    Och paketet har kommit. Ska hämta det strax. Tack snälla du. Kram

    SvaraRadera
  7. Katinka - Förlåt!! Skickar en cybermuffins :)) Hoppas att den passar nu. Kram

    SvaraRadera
  8. Åh vad sugen jag blev på något sött. Hoppas snart dessa envisa infektioner lämnar dig i fred.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ja, den passar! Tack! Älskar den! Tusen kramar!

    SvaraRadera
  10. Hilde - De var helt sagolika :) Ja får verkligen hoppas det! Kram

    Katinka - Å vad bra! Tusen kramar tillbaka!

    SvaraRadera
  11. Vad mumsigt! Måste nog köpa den boken till Moa.....Kram

    SvaraRadera
  12. Linda - Det gör du rätt i :) Men varning för ihjälätning :P Kramar!

    SvaraRadera