Powered By Blogger

onsdag 18 januari 2012

Fyndat lite :)

Jag har varit riktigt duktig det senaste med min garderobsrensning och det känns bra. Sålde bla min flanellklänning; Check me andress för att den var lite för liten och lite för mycket tyg på den för min smak. Men jag älskar flanell så nu slog jag till på Odd Mollybutikens ( webbutiken ) rea och köpte den här som jag hoppas blir en bra ersättare. Och eftersom det snart är sommar :D ( får trolla lite ) så åkte det med ett par solbrillor. En lite mindre modell som jag hoppas passar och allt till 50% :D

Sedan att jag ville köpa på mig allt silke de hade ungefär är en annan historia som lyckligtvis inte behöver berättas eftersom jag höll mig på mattan.

Lite smock över bysten så den borde passa.


 Och dessa fina :) Vår och sommar! Komsi komsi :))


Idag tog jag en riktigt lång promenad. Och tog en fika med svägerskan inne i stan och sedan promenerade jag hem igen. Så skönt och välbehövligt efter allt krassel.

Ha en fin kväll!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Det ska bli riktig kul att få se den på, tror den passar dig perfekt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det! Skulle var härligt med något mjukt och varmt :) Kram

      Radera
  2. Hej!

    Så snygga solglasögon, nu är det ju bara solstrålarna som ska till.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande att se flanellklänningen på, har aldrig sett den i någon blogg. Lustigt att årets flanell plagg blivit så anonyma. Personligen tycker jag de valt lite tråkiga färger på tygen...

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är mer anonyma i år. Har faktiskt inte kollat på dem alls men när jag sålde min Check me andress började jag kika lite och denna tycker jag om färgen på. Och jag vill ah en lite mer vardaglig klänning. Får se vad jag tycker om den irl :) Kram!

      Radera
  4. God kväll i stugan! Har läst ifatt lite nu. Så roligt med provning på Minzo. Saknar väldigt att inte ha någon bra butik i Oslo längre :-( Men ska ut på spaning på lördag, kanske nån har börjat få in lite nytt i alla fall.

    Snyggt fynd! Jag har ett litet span där, ska fatta ett beslut imorgon :-)

    Här är det iskallt igen, så ingen vår i tigerstaden än.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. God dag! Det var kul men jag blir alltid lite stressad och glömmer hälften :) Spännande vad du har för span på G :) Här är det väldigt milt väder. Kram

      Radera
  5. Tycker också att det sla bli roligt att se den klänningen på. Visste faktist inte att den var i flanell. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är jättenyfiken på den. Behöver något varmt och mjukt :) Kram

      Radera
  6. Det kunde du verkligen unna dig så som du sorterat. Håller tummarna för bra passform. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tyckte jag med! Hoppas hoppas :) Lite jobbigt nu när det ena plagget efter det andra "krymper". Kram

      Radera