Powered By Blogger

söndag 15 januari 2012

Världens bästa söndag!

Den här dagen började riktigt bra för min del! Jag har slutat frysa, bara en sån sak. Efter att ha frusit i över ett dygn, inte bara frusit, varit iskall ända in i märgen, däremellan har jag toksvettasts och jag har inte haft feber. Nu är det över iaf och jag är pigg och jätteglad!

För jag har fått en liebster blogaward av fina Katinka och en specialutmärkelse av fina
Life´s silverlining and I.  Dessutom fick jag en Tigeraward av söta Tigern :) Jag ska klura lite på detta och skicka awarden vidare.

En bättre början på en dag än så här går ju inte att få :D

Loui är också rätt nöjd och har intagit favoritpositionen.


Hoppas ni får en underbar dag allihop!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Allt det och en triwaklocka hos mig på det ;)

    SvaraRadera
  2. Nä men jag smäller av! Det kunde bli bättre :) Går in och kikar hos dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att du slutat frysa nu. En skön start på en söndag är det bästa som finns:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så skönt! Hoppas du är bättre också! Kram

      Radera
  4. Vad skönt att du mår bättre. Att vara sådär frusen är ju inte kul alls.

    Ha en skön slappingsöndag och grattis till awardsen, det var du värd

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteskönt! Tack så mycket jag är så glad :) Kramar!

      Radera