Powered By Blogger

tisdag 3 januari 2012

Fixardag

Det ser ut som en bomb har slagit ner hemma! Min dotter håller på att packa för fullt inför flytten till Stockholm. Tror att hon har lite flyttfeber för i morse när jag kom upp väntade det här!

Nybakade scones och kokt ägg :)


Usch det känns lite vemodigt att hon ska flytta... men Stockholm är ju inte så långt borta men tillräckligt långt för att de där spontana mötena uteblir..

Min dagens är lika grå-brun-beige som vädret och sinnet med verkar det som :)
Augar tunic i almost black, sköna byxor från European culture...


... och Timeout wrap cardigan i vintage grey.


Vintage grey betyder brun vilket man kan se här så svart är kanske inte det ultimata till denna. Men nu när jag bara är hemma och hasar runt spelar det ingen roll.


Japp då måste jag ta mig själv i örat och dra fram dammsugaren och dammsuga vilket kommer bli en tuff match eftersom det är prylar och resväskor överallt!

Hoppas ni får en bra dag!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Vilken bra start på dagen! Du är ju för sjutton ursnygg också i myspyskläderna kvinna! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tigern - Haha..tack! Det var snällt sagt :) Tycker jag ser ut som jag står och sover :))

    SvaraRadera
  3. Riktigt lyxigt med serverad frukost. Som Tigern skriver är du snygg som attans.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skitsnygg! Och vad gott med nybakta scones:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Hilde - Ja det var förta gången :) Tack :D Kramar

    Linda - Tackar - Underbart gott! Kramar

    SvaraRadera
  6. Jobbigt med dotterns flytt. Det måste kännas tufft förstår jag. Men tänk vilka fina frukostar du kommer få sedan när ni ses! Kram

    SvaraRadera
  7. Kan tänka mig att det känns lite jobbigt med dotterns flytt. Men tänk nu får du en ny stad att besöka, en stad med schysst frukostfixerska och en massa Mollybutiker dessutom ;o)
    Jag tycker också att du är supersnygg i din hasarstass.
    Massa Kram!

    SvaraRadera
  8. Katinka - jo det känns lite jobbigt samtidig som jag vill att hon ska ha eget boende och leva sitt eget liv. Ja denna frukost få det gärna bli fler av :)

    Josanne - Den riktningen har jag inte tänkt på :) En superbra ide'. Får hitta på lite roliga grejer när jag är där :) kramar!

    SvaraRadera