Powered By Blogger

tisdag 10 januari 2012

Dagens Timeout kombo

Igår hittade jag en underbar tunika/klänning från Gossip. Den är sådär häftigt färgglad och precis vad jag behöver just nu, en färgboost. Och tillsammans med Timeoutwrapen kändes det riktigt bra :) Gossiptunikan har jag faktiskt i två färgställningar till så det verkar vara en återkommande modell.

Till har jag Chrysalis minigown och Heathers merino leggings.



Det här blev en konstig bild men här ser man färgerna bättre.


Idag blir det lite tvätt och fixdag och så ska jag iväg och träna för första gången på ett tag. Ska bara försöka tanka positiv energi idag ( jag vet att det låter flummigt ) för i veckan har jag två tuffa möten som ska betas igenom. Inget som jag ser fram emot men som måste göras.

Hoppas ni får en härlig dag!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Den där positiva energin ser du verkligen ut att få av de fina färgerna. Hoppas det går bra på dina möten! Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Tack :) Ja det hoppas jag med.. Kram

    SvaraRadera