Powered By Blogger

lördag 31 mars 2012

Tootsie och lite till

Idag var jag ute och premiärgick underbara Tootsie coat och den är bara Lovelovelovely!! En piggkappa som jag älskar i all sin vidd! Detta är en kappa som jag drömt om men som jag trodde skulle förbli en dröm..Och så bara hände det :) Känns nästan lite overkligt!

Firestorm var gosig att ha till :)



Det är skönt att den är lite rymlig så jag får plats med lite tjockare kläder under, för idag var det kallt! Brrr...
 Dagens idag är Love love tank i den sköna ullblandningen,  tunika från Culture och Velourette hooded tunic. Jeggings från Levis och Primeboots.


Jag promenerade i sakta mak och tänkte köpa en flaska vin. Tji fick jag.. de stängde precis framför näsan på mig.. lite snopet. Så nu får jag vara utan vin och förhoppningsvis lär jag mig att titta på klockan nästa gång. Lite färska frodiga örter fick jag tag på i alla fall. En Rosmarin och en Oregano till balkongen. Nu ser det riktigt mysigt ut där.

Blomsterbordet som jag hittade förra våren i en secondhand affär. Ett äkta String som jag fyndade minsann :)


Nu ska jag fortsätta med min bok som är oliiiidligt spännande och riktigt ruskig. Fnissar inte så mycket längre (som jag skrev om i ett tidigare inlägg om någon undrar).

Ha en fortsatt fin lördag!
Kramar!


12 kommentarer:

  1. Så fin, så fin! Såg allt att du knep den där!
    Visst är färgen helt underbar! Så gladlila! Jag har samma färgen fast i springcoat och älskar den verkligen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gladlila är rätta ordet :D Tänk att ett plagg och en färg kan vara så humörshöjande! Kram

      Radera
  2. Underbar kappa och vilken fin blomlåda!
    Jag har alltid drömt om en tootsie och haft en som var för liten, nu blev jag sugen igen på en. Har alltid velat ha den beiga med lila ser ju så slurpigt ut.
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja helt plötsligt fanns den bara på fb! Tur att jag gillar havregrynsgröt ;P Blomlådan älskar jag! Den är fin även utan blommer :) Kramar!

      Radera
  3. Och du ser verkligen lovely ut! Hoppas det strax blir varmare igen, orkar inte med mer vinter nu.

    Vilken lyx att ha hittat bikini redan! Jag fyndade en baddräkt, men bör förstås ha en jä...a bikini också.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja herregud vad kallt det var! Nä värmen får gärna komma tillbaka! Haha...vilken flax att den bara hängde där och att den passade :) Ett problem mindre :)) Kram

      Radera
  4. Du är verkligen jättefin i kappan. Hoppas våren snart är tillbaka så du kan njuta balkongen lite mer.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Älskar den :) Ja jag vill ha tillbaka den sköna värmen nu!! Kram

      Radera
  5. Man blir glad när man ser den kappan! Jag glömde också av tiden idag när det är så mycket ljusare ute:-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tiden var helt ur led :) En riktig gladkappa är det :) Kram

      Radera
  6. Morning :) Springer bara förbi och vill säga att Tootsien är ett superkap - så fin på dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Stoooort grattis till dig och ha en fin dag! Kramar

      Radera