Powered By Blogger

torsdag 22 mars 2012

Var F*n har redigeringspennan tagit vägen??



Nu börjar jag bli irriterad. Redigeringspennan nedanför inläggen har försvunnit! Har varit inne och kollat på inställningar och där står det hade jag har den snabba och bra servicen. Det blir väldigt jobbigt att redigera ex.vis till saluinlägg som gjordes för längesedan och som jag kopierat till en sidogadget, får ju hålla på och bläddra bakåt i flera evigheter!

Även redigeringsverktygen vid blogglistan är borta och sist när jag gick in via utforma istället funkade det inte att lägga till en ny blogg.

Är det någon mer som har det så här? Och är det någon som vet hur man får tillbaka sina verktyg?



Nu ska jag i vilket fall som helst släppa detta en stund och bege mig ut i det soliga vädret och lufta vackraste roskappan :) Återkommer med bilder :)

Ha en härlig dag!
Kramar!

 

6 kommentarer:

  1. Det är verkligen skitirriterande - ska försöka hinna kolla "kända problem" hos Bloggr när jag får til. man når infon via instrumentpanelen har jag för mig?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TAck för att du kollade! Nu är det bara att härda ut :) Kram

      Radera
  2. Samma här, men jag använder "utforma" istället. Det tar ju längre tid att redigera då. Fler klick. Förstår att det blir krångligt när det ligger i marginalen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag också gjort men det var när jag skulle redigera ett säljinlägg som det blev så himla bökigt. Men den kommer förhoppningsvis snart tillbaka :) Kram

      Radera
  3. Sånt är ju störigt. :-D
    Tur jag inte har blogger, hehe.

    Kramar och hoppas den dyker upp snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. ja, var visst lite lättirriterad idag :P Kram ♥ Hihi..kopierade ditt fina hjärta :)

      Radera