Powered By Blogger

onsdag 21 mars 2012

Yvig onsdag

Idag har jag farit kors och tvärs runt Göteborg! Det började med en lugn promenix in till stan för att uträtta lite ärenden och passade då på att fika på ett mysigt franskt café.  Sedan var det moppeturer till och från andra ändan av stan i styv kuling så det kändes som om jag skulle flyga av!

Tog lite bilder på mysiga fiket. Det var inte mycket folk där så jag kunde roa mig med att knipsa lite bilder.

Fick två hjärtan i latten minsann :)


Precis när jag tog bilden dök två hantverkare upp och blev förevigade :))

Två  (minst) sådana här maffiga kristallkronor fanns det.

En liten skymt av dagens stass som bestod av Timeout  wrap (as usual), byxor Mos Mosh och mina älskade primeboots. Hade även på mig Givin tunic som passade väldigt fint till brallorna :)


Om en stund ska jag och barnen träffa svägerskan/fastern och äta lite Libanesiskt. Den här gången har jag bokat bord. Förra gången blev det lite snopet då det var fullbokat, men idag så.. Ska bli jättemysigt och jättegott!

Ha en härlig kväll!
Kramar!


12 kommentarer:

  1. Låter som en helmysig dag!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hoppas du sitter och njuter god mat nu då! Och tack snälla för erbjudandet om hjälp. Jag tror att det ordnar sig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jättegott och jag beställde alldeles för många meze :)) Hoppas att det ordnar sig. Frustrerande att gå och vänta.. Kram

      Radera
  3. Ha så mysigt i kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var jättemysigt och massor med mat :) Kram

      Radera
  4. Å libanesiskt som är så gott. Ha det så fint!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var gott! Mysigt att äta massa smårätter men jag gick lite bananas och beställde för många :)) Kram

      Radera
  5. Hoppas ni har en go go middag!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var smaskens och jättemysigt :) Och så hann jag hem lagom till att somna till The Mentalist :-) Måste bryta det mönstret nu :P Kram

      Radera
  6. Mysigt! Och njut av maten nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var det! Och jag åt tills magen fick fyra hörn :)) Kram

      Radera