Powered By Blogger

lördag 31 mars 2012

Bikiniprovning-Check

Och jag tänker inte bjuda på några provningsbilder :) Hemska tanke! Men jag hittade faktiskt en som satt bra trots alla defekter som min kropp samlat ihop sig. Blev nästan full i skratt när jag stod där i min bleka lönnfethet och gillade läget. Undrar om det är bra eller dåligt...hmm... I vilket fall som helst så har jag snöat in på batik och tantvarningen är ett faktum men jag känner mig ok med det också :D

Köpte inte bikinin där jag provade för det var den snorkigaste kärring jag träffat på år och dar, nej tack! Hittade den på nätet sedan.

Salming Lava bikini. Denna med bygel vilket behövs nu för tiden.


Också Salming Lava bikini. En Halterneck. Tänkte jag kunde varva med dessa och byxorna var snyggare på denna.


Ja så hittade jag denna på Esprit. Den har jag inte beställt än men deras bikinisar brukar sitta bra (nåja) på mig. Denna är med bygel.
 Tjohoo! Batik på längden och på tvären :)) Har en vanlig svart och några fruktansvärt illasittande bandeaubikinisar som jag fick för mig att jag skulle ha förra året. Ska nog överleva denna sommaren också :)

Ha en skön lördag!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. De ser ju fina ut! Jösses jag har inte tänkt så lång än som till sommaren...

    kramar och ha en fin lördag,
    <3

    SvaraRadera
  2. Haha...Jag får en bikiniknäpp tidigt varje år :) Nu fick jag syn på den här i skyltfönstret och blev nyfiken. Ha en fin lördag! Kramar

    SvaraRadera
  3. De ser alla jättefina ut ju! Och visst är det en plåga att köpa bikini. Jag skulle nog också behöva en ny tror jag, men drar mig i det evinnerliga för det. Skönt att det är avklarat! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det brukar vara årets pärs! Så det är skönt att det är gjort. ha det gott! Kram

      Radera