Powered By Blogger

fredag 30 mars 2012

Purple friday

Har strosat runt inne i stan idag igen. Tycker det är mysigt att gå omkring på på bakgator och längst kanalen, njuta av det fina vädret och titta på folk.

Har tömt balkongen på skräp och idag fick den första blomman flytta in, förutom minipåskliljorna som bott där ett tag. En jätteblomma hittade jag som har den mest ljuvliga färg på blommorna som jag någonsin sett!

Vad den heter har jag redan glömt.



Ingen promenix utan fika och där (på Da Matteo) roade jag mig med att leka med camera+ appen :) Alexan har fått en ny axelrem från en gammal Odd Mollyväska :)


Och sist men inte minst! En Tootsie har hittat hit! På facebooks köp och säljsida fanns den plötsligt till ett bra pris så jag slog till! Den är i stl. 3. Sitter bra över axlar men är viiiid. Kanske ska vara så?
Gillar den iaf mycket!

Detta inköp var helt oplanerat verkligen onödigt. Men.. det har varit en drömMolly som jag suktat efter länge så jag kunde inte låta bli..




Mycket som snurrar i huvudet just nu så jag kanske håller lite låg profil ett tag.. får se...

Hoppas ni får en härlig fredag!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Tootsie ska vara vid. Jag fick tag på en 2:a en gång och höll tummarna för att den skulle vara liten i stl, men det var den inte så den fick flytta. Färgen du fått tag på är ljuvlig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skulle vara kul att prova en tvåa för att se skillnaden.. Färgen är verkligen ljuvlig! En riktig piggkappa :) Kram

      Radera
  2. Ja modellen är sådan - men den är ljuvlig på dig!

    Du jag inboxar dig på FB.

    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Kan ju vara bra att få plats med en tjockare tröja under, kan jag knappt under Roskappan. Har svarat :) Kramar

      Radera
  3. I constantly spent my half an hour to read this website's articles or reviews every day along with a mug of coffee.

    Feel free to visit my website: steinzeit diät kartoffeln
    my site > drinks zum zunehmen

    SvaraRadera
  4. Why viewers still use to read news papers when in this technological world the whole thing is accessible on web?



    Here is my web-site ... glutenfrei

    SvaraRadera
  5. I have read so many content regarding the blogger lovers but this
    post is in fact a nice piece of writing, keep it
    up.

    Check out my webpage; low cap diät

    SvaraRadera
  6. Currently it looks like Expression Engine is
    the preferred blogging platform available right now. (from what I've read) Is that what you're
    using on your blog?

    Feel free to surf to my blog; low carbohydrate diets

    SvaraRadera
  7. I loved as much as you will receive carried out
    right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.

    nonetheless, you command get got an shakiness over
    that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come
    further formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you
    shield this hike.

    Here is my website :: wordpress webshop

    SvaraRadera