Powered By Blogger

lördag 10 mars 2012

Vår igen :)

Skam den som ger sig! Stoppade i mig en rejäl laddning med piller, vet att man ska lyssna på sin kropp men jag ansåg att min kropp behövde frisk vårluft och för att få i mig det fick jag boosta kroppen med piller idag.

En härlig promenad blev det och härliga saker såg jag :) och denna våriga fjärilssjal slank med på vägen :) Tre timmar senare med en god fika i kroppen var jag hemma igen, lagom till att pillerna slutade verka så det var himla bra timing. Måste ändå vara nyttigt med sol och frisk luft. Nu kanske jag blir frisk fortare!


Några av fjärilarna är indigoblå :) Kommer passa perfekt till min Colbert. Hittade den på Azzessorize. Fanns fullt av fina sjalar där och många med fjärilar på.

Ha en härlig dag!
Kramar!


16 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen du är på bättringsvägen nu. Scarfen är jättesnygg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med :) Det var så härligt med alla fjärilar! Samma som på paraplyet som jag fick av Tigern på macken i somras :) Kram

      Radera
  2. Vilka vackra fjärilar! Hoppas du snart mår bättre igen! Trist är det att inte må bra. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag med, har ingen lust att vara sjuk.. Fjärilarna var så fina, glada och våriga :) Kram

      Radera
  3. Så vacker och vad duktig du är som luftar dig lite. :-D Här är en inneuggla som strax ska smita ut och hämta mat.
    Krya på dig sötis!
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det går lite upp och ner så jag passade på när det gick upp :) Du som jobbar för fullt hela veckorna behöver nog vara inneuggla och ta hand om dig. Krya på dig du med! <3

      Radera
  4. Fin sjal:) Trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Trevlig kväll till dig med! Kram

      Radera
  5. Du får verkligen krya på dig. Men även om man har piller i kroppen så låter dem som ett friskt tecken att gå ut i vårvädret o få med sig en vacker sjal. Då är det nog inte den där influensan som drar fram som en farsot över landet. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag har hållit mig frisk ett tag nu så jag är i bättre grundform :) Är vaccinerad mot influensan så den ska jag nog klara mig ifrån. Det är nog något virus som går upp och ner.. Det var superskönt att jag kom ut och jag har inte blivit sämre så det det var nog bra för min del! Kram och ha en fin kväll!

      Radera
  6. hoppas den gör dig frisk! Azzessorize har mycket fint! kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas, hoppas :) Ja det var en rolig affär! Kram

      Radera
  7. Jättefin ju! Jag som var på Accessorize idag! Men hade ögonen på rååååsa födelsedagspresenter till min lilla kompis - får gå dit igen på måndag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den :) Såg att det fanns massor för barn där inne! Kram

      Radera
  8. Jaaa hurra - vår här också tror jag - kanske kan jag lämna vantarna hemma ? Sjalen är jättesöt - måste nog kika in i den butiken!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Vantarna är det sista jag lämnar hemma nästan. Är så frusen om händerna.. Ja det fanns massor med roliga sjalar där :) Kram

      Radera