Powered By Blogger

tisdag 27 mars 2012

Tadaa silky purple Till Salu! TILLBAKASKICKAD!!


 UPPDATERAT!
Tillbakaskickad!!

Jag hade förbokat denna på FOLK när jag sprang på den blå på Milk and Honey och har kommit fram till att jag trivs bäst i den blå. Ska skicka tillbaka denna imorgon men vill först kolla om det är någon out there så vill köpa den. Den är slutsåld på FOLK.

Den kostar 1599:- på FOLK och det är vad jag vill ha för den.

Tadaa long dress i silky purple storlek 2


Vid intresse Maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin kväll!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Fin den är den färgen.

    Kramar vännen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är ljuvlig men den blå klädde mg bättre tyckte jag..och nu har jag den korta i silky purple :) Kramar vännen <3

      Radera
  2. Den är ju ljuvlig! Men för kall färg för mig.......Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev för mycket rosa till mig när den blev så lång. Åtminstone nu när jag är grönblek.. Trivdes bättre i den blå. Hoppas det löser sig för dig. Behöver du hjälp så hojta till! Kram

      Radera
  3. Har beställt en lång blå och en kort den korta i rosa så det får räcka:) är det den ljusblå du bestämt dig för?kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den mörka och så har jag den korta i silky purple. Det räcker för mig med :)

      Radera
  4. Åh, jag slog till på den vita... Men denna är också såå fin! Hur tycker du den är i storlek? Läste att den är rymlig och att man kunde gå ner, men jag har rätt stor byst och vill inte att den ska vara för kort heller... Tog min vanliga 2:a och hoppas den inte blir "bylsig".

    SvaraRadera
  5. Jag tycker den är normal i storlek till lite rymlig och väldigt stretschig. Risken är om man går ner att den blir för urringad och kort. Hoppas den blir bra :) Kram

    SvaraRadera
  6. Tack fina! Exakt - man vill inte ha den tajt upptill å inte för kort heller! Kram!

    SvaraRadera
  7. DEn är rent fantastisk den där klänningen! Jag har beställt den i turkos och mörkblått och kan knappt vänta längre.... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är underbar! Trivdes bara inte när det blev så mycket rosa. Men den blå älskar jag :) Kram

      Radera