Powered By Blogger

fredag 16 mars 2012

Moon

Här kommer lite hipstapics från gårdagens uteätning på Thairestaurangen Moon. När man kliver in genom dörren hamnar man i en annan värld fylld av rasslande draperier, kulörta lampor, snäcklampor, bambu lite ultraviolett så allt får en magisk touch. Gungande reggaemusik och supergod mat! En craving som jag haft senaste tiden och längtat efter är deras kokosglass serverad i kokosskal men färska frukter och bär. Mmmm... nom, nom :)) 



Sonen med flickvän.


Jag som inte ser klok ut i vanlig ordning och dotter.


Den fruktansvärda blixten var med också. Jättemysig kväll var det och jag hann hem lagom till att somna till The Mentalist. Något som jag gjort senaste tiden.

Idag ska jag på ett sådant där "underbart" möte igen, Usch!! Jobbigt men nödvändigt..

Ha en fin dag!
 Kramar!

15 kommentarer:

  1. Åh vad härligt det såg ut. Och mums.....nu vill jag gå ut och äta snart.
    Lycka till idag, och många kramar!
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är riktigt mysigt där :) Tack så mycket och ha det gott! Kramar i massor!

      Radera
  2. Så gott o mysigt det verkar på den krogen! Kul med lite avbrott i vardagen!
    Vad jag förstår har du samma storlek som mig nu på OM-jeans, dvs stlk.2. Nu är jag ute efter ett par Ra-re jeans igen, mina gamla är onödigt (läs; väldigt) stora. Så jag vill fråga lite fräckt vilken storlek du drar i just Ra-re??! När jag ändå är igångo ställer fråga..undrar jag om du testat OM,s vita jeans! Hur är dom enligt dig isåfall..?! "fråga Lund" är i farten, fniss.. Hoppas det är okej jag frågar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svarar senare på dina frågor :) krånglar från mobilen. Kram

      Radera
    2. Har svarat längre ner:) Kram

      Radera
  3. Så mysigt så! Och du ser visst klok ut, jättesöt ju.
    Ha en mysig fredagkväll också!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad du är snäll:) jättemysigt var det! Ha en fin kväll! Kramar

      Radera
  4. Okej, det blir bra! Det är absolut ingen brådska!
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen! Äntligen funkar det! Har hft datorn utlånad till dottern sedan försvann internetuppkopplingen.. men nu så :)
      Jo ang Ra-re jeansen så har jag haft /har de baggy varianterna och i somras när jag hade stl 1 på Mollyjeansen hade jag stl 27 på ra-re men de varierar i storlek. Nu har jag storlek 28 och även 29 på ett par som jag ville att de skulle vara rymliga.
      Jag tror med tanke på att du har stl 2 på Tricolor klänningen och årets kjol ( de är för små till mig) att du kan ha 27 på ra-ren, max 28.

      När det gäller de vita Odd Molly jeansen har jag provat både stl. 2 och 3 på olika ställen. Tvåan var för liten, väldigt små och trean var alldeles för stor! Det kan ju vara så att de varierar i storleken vilket tyvärr inte är så ovanligt med Odd Molly. Eller också är det väldigt stor skillnad på dem, alternativt att någon var felmärkt.. Ingen större hjälp här :) Funderar på att prova en tvåa/trea igen för att kolla.

      Ha en fin kväll!
      Kramar

      Radera
  5. Vad gott med thaimat:) Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var smaskens! Ha en fin lördag! Kram

      Radera
  6. Tack snälla för ditt svar!! Då blev det genast lättare för mig att beställa på nätet, tänkte lägga en beställning i helgen på Ra-re.
    Odd Mollys vita har verkligen gjort mig osäker! Tänkte ett tag beställa ett par 3;or men nu vete17..!! Irriterande dom inte kan hålla sig jämna i storlekarna, det stör mig! Får se om jag bryr mig om dom eller inte.. Iallafall stort TACK för din hjälp!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är konstigt att samma storlek kan variera så mycket som Odd Mollys gör ibland
      Kul att du fick lite hjälp men Ra-ren i af :) Ha det gott!
      Kramar

      Radera
  7. Förbaskat läckra bilder - nu vill jag också leka med Hipstamatic :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är jättekul! Blev läckert med alla olika ljuskällor i bakgrunden. Kram

      Radera