Powered By Blogger

tisdag 6 mars 2012

Indigo

Indigo i alla Mollyvarianter har blivit min nya favoritfärg. Speciellt vacker är den härliga nyansen i Colberten, har nästan lust att äta den :) Till har jag ett långt sladdrigt  ( i positiv bemärkelse ) linne  från By ti mo. Spetsens tittar fram så fint i halsringningen. Ett par sköna ( Please) jeans till och detta är en favvokombo :)




Nu är det teatime för att få upp värmen efter promenixen. Det var svinkallt ute! Var tog min vår vägen???

Och jo... min lilla bloppis kommer... har bara inte fått samlat ihop mig och plåta. Förhoppningsvis nu i veckan.

Ha fortsatt fin dag!
Kramar!


20 kommentarer:

  1. Så fin du är i colbert! Är väldigt sugen på att införskaffa en sådan, är den "normal" i storlek???? Vilken storlek har du på den? Ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker den är normal i storlek. Jag har en tvåa. Hoppas du hittar en! Kram och fin kväll till dig med!

      Radera
  2. Märkligt men jag har också fallit för den där blå nyansen och funderar på om jag ska få en Grable :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den färgen är ljuvlig! Och en Grable i Indigo blir ju finfint :) Valde mellan de två men det blev Colberten tog hem segern. Kramar!

      Radera
  3. Härligt! Du ser så fin ut i det blå. Blått och grönt är mina absoluta favoritfärger. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! en underbart harmonisk färg :) Har haft en lång lila period och den är inte slut än men det är kul att upptäcka en ny färg. Kram

      Radera
  4. Åh, den är så fin på dig! Hade en 2:a som jag hade till försäljning på Tradera men just stängde ner. Ångrade mig när jag såg ditt inlägg;) Den är så fin! Men om någon är intresserad - ja den är normal i storlek - så kan jag nog övertalas att sälja den för 1400:-... tror jag... Den är endast provad hemma under någon timme. Tags och plastpåse kvar. Mejla mig i så fall: sofie@grafstrom.nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad konstigt! Mitt svar försvann? Iaf, jag vet inte vad linnet heter har köpt det på Minzo och vet att det finns i deras webbutik så kolla där! Underbart mjukt och skönt är det :) Tack så mycket :) Hoppas du behåller den för den är underbar. Kram

      Radera
  5. Glömde fråga vad ditt fina By Ti Mo linne heter? Såå fint till=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men guuu jag måste va blind - hittar ingenstans vad linnet heter...?

      Radera
    2. Haha nä det är inte du som är blind, det var min kommentar som försvann :) Jag har köpt linnet på Minzo men hittar inte lappen. Men jag vet att den finns i deras webbutik så kolla där! Kram

      Radera
    3. Fniss - tänkte väl=) Tack för tipset! Kram

      Radera
    4. Det står inte vad den heter där heller men artikelnr. är: 1210184. Jag har medium på mitt som är en vid modell. Kram

      Radera
    5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  6. Svar
    1. Lycka till! Jag skulle kunna bo i den kombon :) Och linnet kan man ju ha till massor! Kram

      Radera
  7. Exakt - dyyyrt som synden för ett linne, men som du säger, otroligt användbart!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ujuj :P Men tänk så svalt och skönt i sommar :) Kram

      Radera
  8. Så snyggt! Och jag älskar också Indigo. Har aldrig tyckt om blått, men Mollys indigo är så fin :-)

    Vilken bloppis du har lagt ut! Igen! Tur jag inte har din storlek tror jag... Lycka till med den!

    Kramar söta

    SvaraRadera