Powered By Blogger

lördag 3 mars 2012

Bra dag och snygga fransväskan från Odd Molly

Tog en härlig promenad i det vackra men lite kyliga vädret. Det var otroligt skönt att komma ut efter att ha varit instängd i två dagar.

När jag kom hem firade jag min friska mage med en semla med varm mjölk :)

Blir en googlad semla för jag var så vrålhungrig att den slank ner fortare än jag hann tänka kamera!
 Kanske att det blir den sista semlan i år,  passar bra eftersom det var en av de godaste :)


Och så vill jag tala om att det blir ett till Till salu inlägg i morgon. Nu har jag kommit till byrån och där fanns en del plus lite till som blivit hängande. Måste bara stryka dem lite först.

Den fina fransväskan har jag sänkt priset på så nu får du den för 1000:- inkl. frakt.





Det blir en lugn eftermiddag och kväll här annars.

Hoppas ni har en fin lördag!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Å vilket härligt väder - jag har tokgått tills jag blev helt utmattad :) Glömde kolla skatbon - det får bli i morgon :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! låter underbart! Ja det får du göra :) Här i gbg sitter de högt iaf :)) Kramar

      Radera
  2. Svar
    1. Ja den var god :) Fin kväll till dig med! Kram

      Radera
  3. Gudars vad gott det lät med semla...
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det också :) Det var längesedan jag åt en semla nu så det var extra gott! Ha en fin kväll di med! Kram

      Radera
  4. Gudars vad gott med semla. Och jag är toksugen på din väska! Ska räkna kosingen.....Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jättegott men magen fick ett spel senare :( Inga mer semlor till moi. Hopas du köper den! skulle vara kul :) Kram

      Radera