Powered By Blogger

tisdag 13 mars 2012

Till Salu! Eller Swap! Och TACK!

Först vill jag tacka er för de fina kommentarer jag fick igår. Det värmer ska ni veta! Nu tänker jag lägga mitt sjukdomstillstånd åt sidan, det är som det är och jag blir säkert bättre denna gång också. Massor med kramar till er!

Nu över till vackra klänningen :)

Ceremony strap dress i storlek 2 i lila. Helt underbar klänning i silke men jag har förälskat mig i en annan färgställning och två likadana känns lite överdrivet. Klänningen är normal i storlek och mycket stretchig i det smockade livet så den passar även en liten 3:a. Klänningen i den här färgställningen är svår att få tag i.

Nypris i Sverige är 2399:- Deepfling ( där den är slut i denna storlek ) c:a 1900:-
Mitt pris inkl. frakt är 1800:- Den är endast provad!

Kan också tänka mig att swappa den med en Opulent sleeveless dress i grey, stl, 2 eller en  Nymph strap dress i lite lila stl. 3.

SÅLD!


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en härlig dag!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Jag är sugen på att swappa med dig med du-vet-vad men ska fundera en liten stund.
    Massa kramar till dig!
    <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fundera du i lugn och ro :) Kan lägga lite emellan :) Kramar i massor <3<3<3

      Radera
  2. Vill bara önska dig en bättre dag idag! tappa inte ditt tålamod på dig själv:) kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Det blev bara för mycket igår när magen kraschade också... men idag känns det bättre :) Kram och fin dag till dig med!

      Radera
  3. Du behöver inte be om ursäkt om ditt mående, det är som det är! Idag (började igårkväll) är det min tur. Så det är precis som vanligt!
    Den där vackra lila får du säkert swapat eller sålt! Provade den i powder här i lokalbutiken, den är fin. Fast det är en annan jag vill ha..
    Idag såg jag första blåsippan!! Blir alltid så glad när dom kommer.
    Ha en bättre dag idag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej vad tråkigt att du blivit dålig! Inget kul när det håller på så.. Åhh vad fint med blåsippor! Jag såg en tussilago här på gården idag, mitt bland alla krokusar :) Kram och krya på dig!

      Radera