Powered By Blogger

onsdag 14 mars 2012

Tisdag ( Onsdag menar jag :)) )

Förmiddagen har ägnats åt städ och fix. Min dotter kommer hem och ska bo här så det blir lite extra compact living ett tag. Ska bli så mysigt att träffa henne! Det var ett tag sedan nu..

SoSet bär det strax på väg till och förhoppningsvis en liten fika innan i  ett soligt Slottsskogen tänkte jag.

Dagens mjukisstass består av Colbert tunic, linne från By Timo och Pleasejeeans.


Det är så härligt att det är sol och värme! Ser fram emot att fixa på balkongen. Just nu är det är skrotupplag där.. Lite färgglada penséer och någon tålig örtkrydda  ska letas upp.

Och så har jag sänkt priserna ytterligare på massa fina Mollysar! Klicka HÄR så kommer du till säljinlägget!

Ha en fin dag!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Vad roligt att dottern kommer för ett tag! Och visst är vädret ute underbart idag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ska bli jättemysigt :) Det är helt underbart ute nu! Ska bara leta upp vårskorna, vart har jag gömt dem? Kram

      Radera
  2. Så fin du är idag. Jag gillar den goa blå färgen på colbert. Ha så mysigt med dottern, härligt med sällskap.

    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Älskar den blå färgen! Hon försvann snabbare än ögat. Kompisar går före morsan :)) Ha det gott du med! Kramar!

      Radera
  3. Vad skönt att få dottern hem på besök. Den blåa färgen är verkligen snygg på dig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är mysigt fast hon lämnade bara väskan och försvann igen :) Kanske kan haffa henne imorgon :) Tack! Jag älskar den. Kram

      Radera
  4. Gillar färgen på Colberten! Funderar på en Grable i samma fina blå....Trevligt att få låna dottern ett tag:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. En av de vackraste blå jag har sett... Jättemysigt :) Kram

      Radera