Powered By Blogger

måndag 12 mars 2012

Jag har tappat tålamodet...

...med mig själv! Orkar snart inte med det här ständiga sjukdomstillståndet..Verkar inte spela någon roll vad eller hur jag gör så blir jag ändå dålig. Nu har jag ett tag försökt hålla någon infektion som parkerat sig hos mig i schack med hjälp av promenader och positivt tänkande och det har väl gått bra så tillvida att jag inte blivit sämre, men inte bättre heller. Idag slog magsjukan ( eller vad det nu är) till på loppet av några sekunder, utan någon direkt förvarning! Vad är det som händer egentligen...

Läkarbesöket fick ställas in med kort varsel och hur är den då?? För sjuk för att gå till läkaren!?

Ber om ursäkt för gnället men jag blir så trött, ledsen och besviken.. Hade tex sett så mycket fram emot att åka till Stockholm den 23 mars men jag vågar inte vare sig boka eller planera någonting längre.. Alltid någon förbannad sjukdom på gång. Idag hade jag sett fram emot något så enkelt som att ta en tur med vespan, att imorgon åka med en kompis och kolla på ett hus i Grebbestad. Blir aldrig något av någonting känns det som just nu..

Kanske tar en paus (eller inte) några dagar tills jag ät på banan igen ifall ni undrar vart jag tagit vägen!

Ha det så gott och ta hand om er!
Kramar!




11 kommentarer:

  1. Gumman, har du tänkt på att få magen kollad ordentligt av läkare...Låter som om det kunde vara bra...kanske har du något som det faktiskt kan göra något åt, och tro mig, blir magen bra så blir allt annat också bättre..En stor stor tröst kram skickar jag dig från mig
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Skit vad jobbigt det låter. Skickar en stor kram!!

    SvaraRadera
  3. Det låter jobbigt. Stackars dig. Jag känner verkligen med dig ska du veta. Hoppas att våren och sommaren får din kropp att må bättre nu. Kram

    SvaraRadera
  4. Stackare som inte får bli bra någongång! Massor av kramar från Hornsgatan!

    SvaraRadera
  5. Låter inget vidare. Du får vila upp dig ordentligt och jag hoppas att det vänder snart.

    Stor kram och krya på dig!

    SvaraRadera
  6. Men din stackare som aldrig får bli riktig frisk. Massor med kramar till dig.

    SvaraRadera
  7. Fy sjutton! Låter inget vidare.....Krya på dig och kram!

    SvaraRadera
  8. Men åååå, krya på dig. Snart är mars över och då sägs det ju lugna sig med alla sjukor. En liten tröst kanske kan vara att det har varit ett riktigt virus-år har jag förstått och många har varit mycket sjuka. Hjälper ju inte dig men det kan vara skönt att höra att man inte är ensam...

    Skickar massa krya-på-dig-kramar och hoppas du får åka nästa vecka

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Skickar massa kramar till dig. Förstår verkligen att det känns jobbigt och kämpigt.
    Ta och vila lite nu... vi hörs nån dag i luren om du vill.

    Kramar!!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  10. Det låter inget vidare, håller tummarna stenhårt för att du ska bli frisk och hoppas fortfarande att vi ses i Stockholm!

    Ett litet tips - har du testat att äta Omega 3? Det har hjälpt mig mot både det ena och andra.

    Krya på dig och massor av kramar!

    SvaraRadera
  11. Tack alla underbara för kramar och tips och råd! Det värmer verkligen ska ni veta. Ha det gott och massor med kramar tillbaka!

    SvaraRadera