Powered By Blogger

söndag 18 mars 2012

Lazy morning

Ibland känns det mer rätt med engelskan.. Den överensstämmer bättre med känslan jag har konstigt nog.. Idag är det grått både inne och ute, får se vart den här dagen tar vägen. Just nu ligger G-P:n utspridd över hela köksbordet, är inne på min andra kopp kaffe men är lika sömnig för det. 


Grizzly har parkerat sig på sonens matta som ligger på balkongen och väntar på tvätt. Sonen har precis vaknat och börjat sprida ut sig på köksbordet han med. Dotter och resten av kattgänget snarkar på för fullt, tror faktiskt att jag återgår till sängen en stund till och läser ut boken. En lazy söndag It is.



Ja.. det var allt för nu. Boken och sängen kallar!

Ha en skön söndag!
Kramar!


10 kommentarer:

  1. jamen där är ju så himla skönt att slövakna och inte sätta i gång med allt möjligt direkt på morgonen :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktigt mysigt :) Har varit fullt ös nu i veckan förstår jag nu i efterhand. Kram

      Radera
  2. låter riktigt skönt! pleasjeansen tror jag du kan hitta på biskopsgården de ska ta in fler tror jag och jag vet att tullhuset som jag köpte dem ifrån skickar, tror det är beige färg på tullhuset vet de för det fanns bara denna färg och vita. Lycka till kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ska försöka få tag i ett par sådana :) Kram

      Radera
  3. Åhh, vad skönt det ändå låter. Jag ska ta en hundpromenad nu och sedan ska jag röja lite här efter kalasandet igår. Resten av dagen blir det soffhäng för mig med. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteskönt :) och nu har jag läst ut boken.. Hoppas du hade ett kul kalas igår och att du får en mysig söndag idag! Kram

      Radera
  4. Låter som en riktigt skön söndag. Själv har jag inte fått på mig kläder förrän nu så det är lika slött här :)

    Ha en fortsatt mysig dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det skönt att bara vara ibland :) Kram och ha en mysig dag du med!

      Radera
  5. Låter som en perfekt start på dagen:) Mys till det du..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte så dumt :) Riskan finns att det blir fortsatt hasande idag. Ha det gott! Kram

      Radera