Powered By Blogger

onsdag 28 mars 2012

Världens största smyckeställ!

Ska det vara så ska det vara ordentligt! Gick in i Haga med en speciell affär i sikte som har allt tror jag... Kikade runt lite och såg att det hängde massa smycken på ställ i affären men trodde inte de var till salu. Men när jag frågade sade tjejen som jobbade där att ALLT var till salu som fanns i butiken! Kul! Finns så fina saker där, lite skavt och skevt så där..

Nu återstår bara ett problem.. var ska det stå utan att mina katter går bananas på det?? Hmmm.. tänkte inte på det... Kanske dags att börja uppfostra dem...


Tänk vad kul det blir när det hänger smycken på :P
 

Åsså en Hipsta-dagens. Appen som jag går bananas på för tillfället :)
 

Blev ingen färgglad dagens som jag hade tänkt för jag fick lust att vädra vackra Spinner silk dress. Hade min ljusa Timeout till och underbara, underbara Roskappan! Så glad jag är för den..

Jaha då var det dags för det förbaskade middagsjoxet igen.. Inget som jag tycker är speciellt kul att fixa med för tillfället. Men äta bör man...

Ha en fin kväll!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Fina klänningen! Kanske kan du har din fjärilssjal till den också?
    Här har det njutits av mackor och kex, den ultimata slappemiddagen. :-D
    Suck.

    kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken bra idé! Det ska jag testa! Och här blev det dr Otkers (eller nåt) mozzarellapizza. Funkar det med nån gång :)) Instämmer i din suck :)) Massa Gonattkramar!

      Radera
  2. Åhh, vad kul med smyckesställ! Det skulle jag också behöva ett och det är en byrå att ha det på som saknas med bara. Haha... Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det är en byrå att ställa den på som fattas.. Har den på nattygsbordet just nu tills jag hittat det perfekta stället :) Kram på dig med!

      Radera