Powered By Blogger

söndag 4 mars 2012

Vila lite..

Fördelen med att ha hasat omkring här hemma idag och varit ganska frisk bortsett från magen är att jag fått fixat här hemma. Nu doftar det rent, golven blänker ( hrmm nåja ) och sängen är renbäddad :) Däremot har jag inte hunnit/orkat fota till bloppisen så det kommer imorgon eftermiddag istället om det är någon som undrar.

Jag och missarna har parkerat oss i den nybäddade sängen :)


Tvättat har jag gjort också! Känns otroligt skönt inför den nya veckan att allt sådant är gjort.

Ha en fin kväll!
Kramar!


3 kommentarer:

  1. Söta misselisse!
    Och du får vara rädd om magen....men med en katts värme så tror jag den fixar till sig snabbt.
    Många kramar och ha nu en mysig kväll där hemma.
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja liten mysingpysing :) Jo det verkar ha lugnat ner sig nu. Ha en mysig kväll du med! Här är det Midsomer som gäller :) Kramar <3

      Radera
  2. Tänk om man fick vara katt:) Ett rätt behagligt liv....
    Hoppas magen inte strular igen. Kram!

    SvaraRadera