Powered By Blogger

söndag 11 mars 2012

Dagens promenix i bilder

Jag var på språng före elva idag och det var ju tur för när jag var på hemväg hade solen försvunnit. Men på ditvägen lyste den och jag promenerade längst hamnen och picsade på för fullt. Eftersom det var sådant motljus blev det vilda chansningar och utan att veta det bytte jag tydligen objektiv och ramar på Hipstamaticen så det blev som det blev :)

Älskar mitt Göteborg i allafall :)



Ja här har jag lyckats trycka på något  så det blev lite vintage istället...

 Slant på avtryckaren (igen) så min Artbeklädda fot kom med :)


Härliga hamnen fast himlen var blå.



Fullt med låga broar.


Älskar tinnar och torn så här kommer ett litet frosseri i det..




Och här har jag lyckats slinta igen och det blev en ny ram :))


Tog lite vanliga pics också..


Så här knalligt blå var himlen.


En långpromenix kräver sin fika :) Den här gången på lilla Da Matteo.


Ja jag slår till med en dagens också. Huvudlös för idag såg jag inte riktigt klok ut! Vet inte vad som hänt.. Jacka och sjal åkte på också och som sedan åkte av igen under promenadens gång. Ett vårtecken det med :)

Tanning long knit, Augar tunic och Pleasejeans. Hållning àla sopsäck får ni på köpet.


Hemvägen var som sagt mulen och småkall så det blev inga bilder på det. Nu ska jag läsa ut min bok och ta en kopp thé.

Hoppas ni har en fin lördag!
Kramar!

14 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken härlig promenad du tog med oss på och jag funderar på om det räcker som dagens motion för min del?
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Ja det är klart ;) Ta en fika istället :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, ditt Göteborg är verkligen fint - saknar det ibland.

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. PS - hoppas du har möjlighet att komma till Stockholm!

      Radera
    2. Ja jag trivs verkligen här :) Kram

      Radera
    3. Skulle vara jättekul! Men det verkar som det krockar med att min dotter kommer hit.. får se om det går att lösa :) Kram

      Radera
  4. Så härligt med detta vårväder!

    KRAMAR <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja helt underbart! Nu har solen kommit fram igen :) Kram

      Radera
    2. Vilka härliga bilder! Man blir glad bara man ser dem ju. Jag har mest legat i soffan idag så i veckan måste jag ta mig ut mer och njuta vår. Kram

      Radera
    3. Vad kul :) Det var härligt att vara ute vid den tiden ( ovanligt för min del ) Lite folk och klart ljus, jätteskönt! men det är inte så dumt att ha en soffdag heller :) Kram

      Radera
  5. Vakra bilder, och Göteborg är verkligen fin. Himmelen hade en helt otrolig klar blåfärg i dag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag älskar Göteborg! Fina bilder och det där fikat såg ju inte fel ut:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja med :) Fikan var helt klart en av det bättre jag har ätit :) Kram

      Radera