Powered By Blogger

torsdag 22 mars 2012

Delong coat

Eller roskappan som jag kallar den. Den är helt underbar och jag har aldrig ägt en sådan vacker kappa och som jag är tokkär i! Det var ren lycka att promenixa i den :) Ytligt? Javisst, men jag blev faktiskt så glad och lycklig över denna :) Bestämde mig för den mörka färgen till slut. Funkar bäst på mig och är lite mer tålig.

Har sålt fem jackor under vintern så den var finansierad och klar om man säger så :)

Och mobilpicsen kan inte göra denna kappa rättvisa men jag visar dem ändå.
Jag har storlek 3 på denna och den är precis lagom, den är liten i storlek. 






Ja i verkligheten syns rosorna mycket bättre :)

Hade en underbar stund ute i solen idag! Lite promenixande i Slottsskogen och utomhusfika. Jag var inte ensam kan jag säga. Trots att det är mitt i veckan  och mitt på dagen. Kanske var ett kollektiv långlunchande för att fira det vackra vårvädret :)

Ha en härlig eftermiddag!
Kramar!


9 kommentarer:

  1. Ja, men visst är den ljuvlig! Underbar färg på den. Och jag har också suttit ute och arbetsvägrat idag. Det är ju vår och då får det andra stryka på foten haha... Kram

    SvaraRadera
  2. underbar! sitter perfekt på dig! ja idag ville man vara ute. kram

    SvaraRadera
  3. Man behöver inte vara ytlig för att man gillar en vacker sak som gör en glad. Det behövs lite sånt också ibland.
    Jättevacker kappa.

    SvaraRadera
  4. Sååå himla fin - jag vill ha den ljusa men det får jag nog inte ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh så vacker den är. Grattis till den fina älsklingen!
    Många kramar
    <3<3<3

    SvaraRadera
  6. Jaa, den är skitfin om man kan säga så:) Bra köp där!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Verkligen jättefin - och den sitter ju som gjuten till dig :-)
    Kram och god helg

    SvaraRadera